2

با بهره گیری از توان و تخصص داخلی با تحریم ها مقابله می کنیم

  • کد خبر : 265547
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: طی فراخوانی از همه نخبگان و دانشگاهیان و‌ متخصصان کشور خواسته ایم کسانی که توانایی تولید قطعات با کیفیت در داخل کشور را دارند، با سایپا همکاری کنند تا بتوانیم در سایه توان و تخصص داخلی با تحریم ها در صنعت خودرو مقابله کنیم.

به گزارش سایپانیوز، مهندس محسن جهرودی به همراه با استاندار آذربایجان غربی و دوتن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته این استان بازدید کرد و سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سئوالات آنان پاسخ گفت.

وی در خصوص برنامه سایپا برای مقابله با تحریم ها گفت: استراتژی گروه خودروسازی سایپا نگاه به تولید داخل با حداکثر داخلی سازی در تولید خودرو است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت گذاری خودرو تصریح کرد: خودرو نقش تعیین کننده و مستقیمی بر زندگی همه اقشار جامعه دارد و بر اساس سیاست های دولت و تصمیماتی که اخیرا” اتخاذ شده، قیمت گذاری خودرو با توجه به تغییرات در نرخ ارز و قیمت حامل های تولید از جمله قیمت آلومینیوم، فولاد، مواد پلیمری و تمامی مواردی که تاثیرگذاری مستقیم بر محصول نهایی دارند، به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار شده و این سازمان متولی کشف واقعی قیمت خودرو و اعلام عمومی قیمت خودروهای تولید داخل است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که این سازمان قیمت های جدید را اعلام نکند، ملاک همان قیمت های قبلی است و به محض اعلام توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ‌تولیدکنندگان، قیمت خودروها تثبیت خواهد شد.

جهرودی در پاسخ به سئوالی در خصوص ازدحام متقاضیان برای پیش خرید خودرو در طرح اخیر سایپا گفت: گروه سایپا به لحاظ سخت افزاری و زیرساخت های تکنولوژی اطلاعات در وضعیتی قرار دارد که توان پاسخگویی به هجوم کاربران و ‌متقاضیان را دارد ولیکن حجم تقاضاها در طرح های پیش فروش با حجم عرضه برابر نیست که باعث ازدحام در سایت فروش می شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265547

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر