1

خانه نشینان دوره احمدی نژاد امروز صاحبان چند پست دولتی اند/ وقت خانه تکانی در نهادهای اجرایی رسیده است

  • کد خبر : 265885
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

نماینده مردم سبزوار گفت: مدیران و نیروهای بازنشسته ای که امروز در نهادهای اجرایی مشغول به کارند خانه نشینان دوره احمدی نژاد هستند.

نماینده مردم سبزوار گفت: مدیران و نیروهای بازنشسته ای که امروز در نهادهای اجرایی مشغول به کارند خانه نشینان دوره احمدی نژاد هستند.

حسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با همت و تلاش مضاعف در جهت حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اشتغال قانون منع به کارگیری بازنشستگان را در مجلس تصویب کردند و امروز هم تمام تمرکز خود را برای اجرای این قانون به کار گرفتند.

وی تصریح کرد: متاسفانه نیروها و‌ مدیران بازنشسته ای که در دوران احمدی نژاد خانه نشین بودند و عمر کاری آنها به پایان رسیده بود در دوران روحانی به واسطه حضور در ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور دوباره صاحب مشاغل متعددی شدند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا زمان آن رسیده است که افرادی که به واسطه و در رده های شغلی مختلف با حکم بازنشستگی مشغول به کار هستند خود را برای خداحافظی از بدنه اجرایی کشور آماده کنند.

مقصودی تاکید کرد: واقعا جای تاسف است که عده ای کثیری از دانشجویان و جوانان ما با تحصیلات عالیه هر روز به دلیل عدم داشتن شغل با مشکلات متعددی روبه رو هستند اما یک عده افراد با رانت هایی که ما هم نمی دانیم از کجا شکل می گیرد با وجود بازنشستگی دارای چندین شغل هستند.

وی خاطرنشان کرد: قانون مورد تصویب نمایندگان ضرب الاجل مشخصی را برای خروج بازنشستگان از نهادهای اجرایی تعیین کرده است از این رو اگر بعد از ۲۴ آبان هنوز هم نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی مشغول به کار باشند نمایندگان مجلس اقدامات لازم را در جهت دفاع از حقوق ملت و به خصوص جوانان بیکار انجام خواهند داد.

نماینده مردم سبزوار با انتقاد از رویکرد مدیران و کارمندان بازنشسته در عدم استقبال از قانون منع به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد: در این مدت که این قانون به اجرا درآمده است جز چند فرد که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد هیچ کدام از مدیران درجه اول کشور علی رغم خشک شدن مهر بازنشستگی شان در طول سال های طولانی مدت قصدی برای خروج از نهادهای اجرایی ندارند که این رویه قطعا قابل تامل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر