3

برخورد با جرائم بنگاه‌های اقتصادی نباید سبب تعطیلی آن‌ها شود

  • کد خبر : 265894
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر فردی که دارای بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بود، دچار اشتباه و جرم شد؛ برخورد با وی نباید سبب تعطیلی محل کسب او شود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر فردی که دارای بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بود، دچار اشتباه و جرم شد؛ برخورد با وی نباید سبب تعطیلی محل کسب او شود.

به گزارش افق نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که در سالن امام‌علی(ع) برگزار شد با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: امروز یکی از نهادهایی که به شکل بالنده رو به پیشرفت بوده و در عرصه‌های مختلف حضور دارد نیروی انتظامی است و هیچ دستگاهی مثل ناجا در ماموریت‌های خود تنوع ندارد و با داشتن نیروهای متدین و با انگیزه، در تمامی صحنه‌ها آماده است.

وی تصریح کرد: دشمن و ضد انقلاب هم اکنون تمامی توان خود را برای فشار اقتصادی به مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به کار برده است که باید هوشیار بود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: حتی اقدامات تروریستی کوری را در خوزستان و غرب کشور انجام داده اما نیروهای امنیتی به طور دقیق و بدون آسیب به دیگران، مقر دشمن را شناسایی و همانند صاعقه بر سر آنها فرود آمدند که خود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در این شرایط، جمعیت ۱۰۰ هزار نفری با تعداد قابل توجهی از جوانان در ورزشگاه آزادی و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و این مراسم، به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی برگزار و حسرت را بر دل دشمنان باقی گذاشت.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوانی که هم‌اکنون از درون و برون بر کشور حاکم است اما ایران اسلامی در مرحله اقتدار، عزت و امنیت قرار دارد.

وی به ایستادگی در مقابل دشمنان تأکید کرد و گفت: باید اکنون وضعیت کسانی را که در برابر دشمن تسلیم شدند مشاهده کرد چون کسانی که تسلیم شده‌اند هزینه‌های فراوانی پرداخت کرده و هزینه تسلیم در برابر دشمن، بیش از ایستادگی است.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه عربستان داعیه ام‌القرایی جهان اسلام را داشته و از نفت فراوانی برخوردار است اما در مقابل دشمن تسلیم شد اظهار کرد: هم اکنون کار به جایی رسیده که ترامپ، رئیس جمهور کافر و ملحد آمریکا، مسؤولان کشورهای مسلمان را تحقیر و آنان را گاو شیرده خطاب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم فرمود ما شما را خلیفه خود بر زمین قرار داده تا به حق قضاوت کرده و از هوی و هوس دوری کنید گفت: از ارکان قضاوت، عدالت است و بی شک اگر قاضی عدالت نداشته باشد حق قضاوت ندارد.

محسنی‌اژه‌ای با تاکید بر اینکه قضات همواره در معرض لغزش و بین حق و باطل قرار دارند بیان کرد: بنابراین همواره باید خدا را حاضر و ناظر بر کارهای خود دانسته و از خدا، ائمه اطهار، نماز و قرآن استمداد جویند و علاوه بر آن، با وجود اینکه قضات پرونده‌های بسیاری برای رسیدگی دارند، اما باید با صبر و حوصله به وظایف خود عمل کرده و در کار خود تسریع داشته باشند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه هم اکنون دشمن دو چیز را هدف قرار داده است گفت: یکی معیشت مردم و فشار اقتصادی و دیگری ایجاد جنگ روانی است و بنابراین در مقابل این موضوع باید مردم و مسؤولان اعم از نمایندگان مجلس، دولت و نیروهای نظامی و امنیتی برای خنثی سازی این توطئه‌ها دست در دست هم دهند تا موجب تثبیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری، تقویت تولید داخلی و اشتغال شود و از سوی دیگر هر آنچه در توان داشته باشیم باید به دولت در جهت تولید و رونق اقتصادی کمک کرد.

وی تأکید کرد: همچنین اگر فردی که دارای بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بوده و دچار اشتباه و جرم شد، برخورد با وی نباید سبب تعطیلی محل کسب آن شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265894

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر