2

رفتگری با دکترای عمران!

  • کد خبر : 266185
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

این دکتر رفتگر! می گوید: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم.

Image result for ‫رفتگری با دکترای عمران!‬‎

به گزارش افق نیوز/ یکی از رفتگران شهرداری کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه باختر مدعی شد که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران است اما همچنان به عنوان کارگر و رفتگر شهرداری فعالیت می کند!
به گزارش باختر، بیش از یکصد روز از استعفای مهندس آرش رضایی از شهرداری کرمانشاه می گذرد و در این مدت نیز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته اند به تفاهمی جهت انتخاب شهردار جدید کرمانشاه دست پیدا کنند و کلانشهر کرمانشاه همچنان بدون شهردار و در بلاتکلیفی محض به سر می برد.
اینکه چرا اعضای ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانسته اند به یک گزینه واحدی برای سپردن سکان شهرداری کرمانشاه برسند، برای همگان جای سوال است و شاید در نگاه اول چنین به نظر رسد که گویی در این شهر قطع الرجال است و کسی که دارای مدرک تخصصی و سوابق اجرایی لازم برای شهردار شدن باشد، وجود ندارد، اما در کمال تعجب روز گذشته، یکی از پرسنل شهرداری منطقه … کرمانشاه با مراجعه به دفتر باختر عنوان کرد که من دارای مدرک دکترای تخصصی عمران هستم، ولی به عنوان رفتگر در این منطقه از شهرداری کرمانشاه فعالیت می کنم .
وی که دارای ۳۵ مقاله ISI و علمی پژوهشی معتبر نیز می باشد از عدم شایسته سالاری در سیستم مدیریتی کشور انتقاد کرد.
او که متاهل و دارای یک فرزند و همچنین سرپرست پدر و مادرش نیز می باشد، حدود ۴ سال است که به عنوان رفتگر، زیر نظر یکی از شرکت های پیمانکاری حوزه خدمات شهرداری کرمانشاه، فعالیت می کند.
این دکتر رفتگر! ما می گوید: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم .
جای بسی تاسف است که چرا مدیران شهرداری کرمانشاه باید اجازه دهند نخبه هایی با داشتن چنین مدارک بالای تحصیلی، رفتگر باشند و چرا نباید از این نیروهای متخصص در پست های حساس و کارگشا استفاده شود!
چه بسا اگر اعضای شورای شهر کرمانشاه، این رفتگر شریف را که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران نیز می باشد به عنوان شهردار کرمانشاه برگزینند بهتر از هر گزینه ی دیگری عمل کرده و این شهر را با دانش و تخصص خود نجات دهد.
در پایان انتظار می رود که شخص رییس شورای شهر کرمانشاه و سرپرست شهرداری کرمانشاه به این موضوع ورود کرده و با تکریم از این رفتگر، پستی در خور تخصص و توان علمی اش به او دهند!

منبع:باختر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر