3

حسینی هم عذرخواهی کرد، هم تمدید می‌کند/شفر اهل باند و باندبازی نیست

  • کد خبر : 266258
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به حسینی گفتم وقتی اردوی تیم ملی تمام شد و به باشگاه آمد درباره تمدید قراردادش با استقلال هم صحبت می کنیم که از این موضوع استقبال کرد

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به حسینی گفتم وقتی اردوی تیم ملی تمام شد و به باشگاه آمد درباره تمدید قراردادش با استقلال هم صحبت می کنیم که از این موضوع استقبال کرد

 مصاحبه اعتراضی سید حسین حسینی درباره شرایطش در تیم استقلال با واکنش تند باشگاه مواجه شده و مقرر شد این دروازه بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال مراجعه کند.

علی خطیر در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت سید حسین حسینی پس از اتفاقات رخ داده در مسجد سلیمان و تماسی که این دروازه بان با مسئولان باشگاه داشته حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ با معاونت ورزشی باشگاه استقلال در ادامه می آید:

*درست است که سید حسین حسینی برای عذرخواهی با باشگاه تماس گرفته است؟

– بله! او همان شب با شفر حرف زد و گفت که در شرایط احساسی با رسانه ها حرف زده است. گفت که منظوری نداشته و چون شرایط خوبی نداشته آن صحبتها را به زبان آورده است.

با مسئولان باشگاه هم حرف زد؟

– به من هم تلفن کرد و با هم صحبت کردیم. اتفاقا به او گفتم وقتی اردوی تیم ملی تمام شد و به باشگاه آمد درباره تمدید قراردادش با استقلال هم صحبت می کنیم که از این موضوع استقبال کرد.

جدی! می خواهد بماند؟

– ابراز تمایل کرد. او فرزند این باشگاه است و دوست دارد در استقلال بماند.

پس چرا آن صحبتها را به زبان آورد؟

– متأسفانه بازیکنان وقتی در میکسدزون هستند از نظر شرایط روحی آمادگی مصاحبه ندارند و به همین خاطر حرفی می زنند که بعد پشیمان می شوند و هم خودشان را به دردسر می اندازند هم باشگاه را.

برای همین به کمیته انضباطی دعوتش کردید؟

– بله! او باید پس از اردوی تیم ملی به کمیته انضباطی بیاید و پاسخگوی رفتارش باشد. او نباید با حرفهایش تیم را به حاشیه ببرد یا هواداران را روبروی باشگاه قرار دهد.

اما حالا که ابراز پشیمانی کرده و تماسی با باشگاه و سرمربی اش داشته باز هم او باید بیاید؟

– به هر حال روال کار بر این است. البته این تماس ها و ابراز ندامت، قطعا در تصمیمات بعدی کمیته انضباطی تأثیرگذار خواهد بود. من عضو کمیته انضباطی نیستم ولی این را می دانم که بی تأثیر نیست.

می توانید بخشی از صحبتهایی که با حسینی داشتید را بازگو کنید؟

– به او گفتم آینده استقلال از آن اوست. می تواند با درخشش در استقلال تا ۱۰ سال دروازه بان اصلی تیم استقلال و تیم ملی ایران باشد. فقط باید از رقابت کردن و جنگیدن نترسد و به تلاشش ادامه دهد. به او گفتم نمی تواند با تحت فشار قراردادن باشگاه، سرمربی و هواداران کارش را پیش ببرد. شفر اهل باند و باندبازی نیست تا این تصور برای کسی بوجود بیاید که چنین وضعیتی در تیم استقلال وجود دارد. او از استعدادهای خوب دروازه بانی کشور است و باید قدر خودش را بداند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر