3

کدام بازیکنان از موفقیت پرسپولیس ضربه می‌خورند؟

  • کد خبر : 266329
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند.
تیم پرسپولیس کدام بازیکنان از موفقیت پرسپولیس ضربه می‌خورند؟

افق نیوز/ تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از پیروزی دلچسب برابر السد قطر در مسابقه رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امید بیشتر برای صعود به فینال این رقابت‌ها پیدا کرد.

 

شاید خوشبین‌ترین هوادار سرخپوشان پایتخت هم تصور نمی‌کرد که پس از شاهکار مدیریت وقت باشگاه و مهدی طارمی که باعث محرومیت پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالات شد، شاگردان برانکو بتوانند خود را برای جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و در رقابت‌های لیگ برتر جایگاه دوم جدول رده بندی را از آن خود کنند.

 

پس رای کمیته انضباطی فیفا علیه پرسپولیس مبنی بر اینکه این باشگاه اجازه جذب بازیکن در ۲ پنجره نقل و انتقالات پیش رو ندارد، برخی از سرخپوشان از فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کردند و برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس رقم‌های نجومی پیشنهاد دادند و در برخی موارد تعدادی از بازیکنان خواستار قرارداد دلاری شدند.

 

ملی پوشان پرسپولیس به خصوص علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران پس جام جهانی ۲۰۱۸ چند پیشنهاد خوب از لیگ‌های معتبر اروپایی دریافت کردند. اما این پیشنهاد‌ها در وضعیت قرمز پرسپولیس اصلا برای مسئولان و هواداران جالب نبود و حتی باعث عذاب آن‌ها می‌شد.

 

تعدادی از بازیکنانی که مدعی بودند به عشق پیراهن پرسپولیس در این تیم حاضر شدند و حاضرند بدون قرارداد برای ارتش سرخ به میدان بروند، به یکباره مسیر خود را عوض کردند و راهی تیم‌های انتهای جدولی لیگ‌های درجه چندم اروپا شدند. این بازیکنان در حال حاضر توفیقی بدست نیاوردند و نتوانستند جایگاه مناسبی در باشگاه جدید دست و پا کنند.

 

البته شرایط برای یکی – ۲ بازیکن جدا شده از پرسپولیس کمی فرق دارد و هواداران بعید است که آن‌ها را ببخشند. فرشاد احمدزاده بازیکن جوانی که مشهور شدنش را مدیون برانکو و پیراهن سرخ است، به یکباره همه پل‌های پشت سر خود را خراب کرد. بازیکنی که در هر بازی توسط هواداران تشویق می‌شد، حتی زمانی که روز خوبش نبود، روبه‌روی دوستداران پرسپولیس قرار گرفت و آن‌ها را عامل جدایی اش اعلام کرد.

 

شاید در آن زمان بازیکنان جدا شده از پرسپولیس، ترسیده بودند و از آخر و عاقبت تیمی که به سختی ۱۲ – ۱۳ بازیکن بزرگسال در لیست نفرات خود دارد هراس داشتند. اما در حال حاضر بزرگترین حسرت بازیکنانی نظیر وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و … این است که چرا شاگرد برانکو نیستند تا همراه این تیم تاریخ سازی کنند. تیمی که هیچ کدوم از هواداران انتظار نداشتند پس هنرنمایی آقای گل (طارمی) و طاهری (مدیرعامل سابق پرسپولیس) در حال آماده سازی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

برانکو ایوانکوویچ نشان داد بی دلیل نیست که لقب پروفسور را به او دادند. سرمربی پرسپولیس با دست خالی از لیگ برتر پا به رقابت آسیایی گذاشت. جایی که باید در مقابل تیم‌هایی که قرارداد یک بازیکنان‌شان بیش از بودجه سالانه باشگاه پرسپولیس بود مقابله می‌کرد. حضور ژاوی هرناندز ستاره سال‌های نچندان دور تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا روبروی شاگردان برانکو برای برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس قابل هضم نبود، اما شاهکار مرد کروات همین جا بود و نشان داد به غیر از مربیگری، روانشناسی هم می داند. عملکرد خوب بازیکنانی مانند طاهرخانی و آدام همتی در برابر السدقطر و مقابل ستاره‌هایی که شاید الگو آن‌ها بودن، نشانه‌ای از دانش برانکو بود.

 

اگر برانکو از درگیری‌های لفظی با کارلوس کی‌روش پرهیز کند، شاید بتواند به قهرمانی در آسیا بیشتر فکر کند. برانکو و بازیکنان پرسپولیس تا به اینجای فصل نشان دادند با وجود کمبود‌ها، برای لحظه به لحظه مسابقات برنامه دارند. سیدجلال حسینی کاپیتان ۳۶ تیم فوتبال پرسپولیس که عملکردش هر بازی بهتر از قبل می‌شود در اظهار نظر‌های مختلف، اعلام کرده که رویا پرداز نیست، اما به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند.

 

پرسپولیس ایران یک گام محکم دیگر برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد و در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی باید به مصاف السدقطری برود که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکستش داده است.

 

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر روز سه شنبه یک آبان ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر