1

مدیرعامل پرسپولیس از لو رفتن یک خبر مهم حسابی شاکی است

  • کد خبر : 266344
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

بدقولی‌های اسپانسر از یک سو و اجبار به خرید ارز از بازار آزاد از طرف دیگر، گرشاسبی را حسابی تحت فشار قرار داده و مدیر‌عامل سرخ‌ها هر چه تلاش می‌کند درآمدزایی بیشتری داشته و به تسویه‌حساب‌ها بپردازد، ناکام می‌ماند.

حمید رضا گرشاسبی - حمید گرشاسبی - حمیدرضا گرشاسبی - علی اکبر طاهری - باشگاه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از لو رفتن یک خبر مهم حسابی شاکی است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که پرسپولیسی‌ها مهیای دیدار رفت برابر السد قطر می‌شدند

حمیدرضا گرشاسبی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدام به دنبال ایجاد تغییر در عملکرد خود است تا با وجود بازنشستگی بتواند راهی برای ادامه فعالیت کنار این باشگاه پیدا کند. او از جمله مدیران سازنده در ورزش به حساب می‌آید و بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده وقتی مدیری مثل او، توانایی ساخت و تجهیز استادیوم‌ها را دارد، چرا نمی‌تواند از امکانات بیشتری برای توسعه ورزش سود ببرد. موضوعی که به تازگی او را آزار می‌دهد، بحث عدم حمایت‌ها و پشتیبانی‌هاست. حمیدرضا گرشاسبی در انتظار آن بود که از سوی وزارت ورزش، امکانات بیشتری در اختیارش قرار بگیرد و وزیر بتواند با راهکارهایش، مشکلات تیم را در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا حل کند. البته وزارت ورزش نیز در دو فصل گذشته کمک‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس داشته؛ از بحث رایزنی‌ها برای کاهش جریمه این باشگاه در جریان پرونده شکایت ریزاسپور گرفته تا حفظ ثبات مدیریتی و دادن مجوز برای ادامه فعالیت با برانکو ایوانکوویچ که گران‌ترین سرمربی فوتبال ایران به شمار می‌رود.
با این حال شنیدیم حمیدرضا گرشاسبی از لو رفتن یک خبر مهم حسابی شاکی است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که پرسپولیسی‌ها مهیای دیدار رفت برابر السد قطر می‌شدند. سرخپوشان دو روز قبل از آن دیدار به دوحه سفر کردند و طبق برنامه‌ای که برانکو در اختیار بازیکنان قرار داده بود، پس از آن بازی، همه بازیکنان حداقل ۳ روز فرصت برای استراحت داشتند. در این مدت، خارجی‌ها تصمیم بازگشت به کشورشان را گرفتند و داخلی‌ها نیز چند روزی به شهر‌های مختلف سفر کردند، اما یک روز بعد از برد برابر السد قطر، خبری در فضای رسانه‌ای کشور می‌پیچد مبنی بر اینکه از این به بعد، برانکو و همکارانش می‌توانند به جای بازگشت به ایران، راهی کمیته تعیین وضعیت فیفا شده و از باشگاه پرسپولیس شکایت کنند. طبق قانون جدید تسویه حساب با بازیکنان و مربیان خارجی در کشور‌های دیگر، اگر باشگاه‌ها در پرداخت پول به عناصر غیربومی خود بیش از ۶۰ روز یا دو ماه تأخیر بیندازند، این مربیان یا بازیکنان می‌توانند به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده و به کشورشان برگردند. در صورت شکایت نیز، فیفا حق را به خارجی‌ها می‌دهد و از این رو، باشگاه‌ها باید جدا از پرداخت کل مبلغ قرارداد، بابت فسخ آن نیز غرامت بپردازند و جریمه‌های دیگری از جمله ارزش قرارداد و تسویه آپشن‌ها هم بر گردن باشگاه‌ها می‌افتد.
وقتی این خبر منتشر شد و گفتند برانکو به علت عدم دریافت مطالباتش به مدت ۵ ماه، می‌تواند بدون هیچ مشکلی راهی کرواسی شده و از پرسپولیس شکایت کند، موجی از نگرانی به کمپ سرخ‌ها رسید. موجی که البته هواداران را بابت بدقولی‌های باشگاه عصبانی کرد و باعث شد آن‌ها به مدیریت اعتراض کنند. مدیران پرسپولیس در این فصل، گرفتار مسائل دیگری نیز شدند. بدقولی‌های اسپانسر از یک سو و اجبار به خرید ارز از بازار آزاد از طرف دیگر، گرشاسبی را حسابی تحت فشار قرار داده و مدیر‌عامل سرخ‌ها هر چه تلاش می‌کند درآمدزایی بیشتری داشته و به تسویه‌حساب‌ها بپردازد، ناکام می‌ماند.
در این شرایط، انتشار خبر احتمال جدایی برانکو که زمینه‌ساز نگرانی هواداران بود نیز، بیش از پیش روی گرشاسبی فشار وارد آورد، آن هم درست به فاصله یک روز بعد از کسب پیروزی ارزشمند مقابل السد قطر. این موضوع، باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برخی رسانه‌ها شد که به خبر جدایی برانکو دامن زدند. حمیدرضا گرشاسبی انتظار داشت حداقل در این شرایط، کسی در مورد مسائل منفی اطراف باشگاه صحبتی به میان نیاورد، اما یکی از نزدیکان به باشگاه در این خصوص به ما گفت:

«هنوز مطمئن نشده‌ایم که آن رسانه‌ها به صورت خودجوش، ماجرای شکایت برانکو از پرسپولیس را مطرح کرده‌اند یا فرد و افرادی به آن‌ها خط داده‌اند!» این جمله، حرف‌های زیادی در دل خود دارد و به نوعی، پای شخصِ برانکو را نیز به موضوع انتشار خبر باز می‌کند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266344

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر