واکنش عضو کمیته فنی فدراسیون به صحبت های دستیار کی روش علیه استیلی

به گزارش افق نیوز/ حسین کلانی کارشناس فوتبال درباره مسائل به وجود آمده میان کی روش و استیلی بر سر ساختمان پک اظهار کرد: به نظرم ساختمان پک برای فوتبال کشورمان درست شده است و همه تیم های ملی باید از آن استفاده کنند. البته من صلاحیت ندارم تا درباره مسائل ایجاد شده میان کی روش و استیلی صحبت کنم و فدراسیون فوتبال باید در این باره تصمیم بگیرد.

به شخصیت بزرگان فوتبال از جمله استیلی باید بها داده شود 

او ادامه داد: مسئله حرمت گذاشتن به اسطوره های فوتبال از جمله استیلی اهمیت دارد و باید به شخصیت بزرگان فوتبال بها داده شود. من در جریان اظهارات کی روش نیستم و نمی دانم چه حرفهایی در گوش سرمربی تیم ملی زده شده که او واکنش نشان داده است.

شاید مک درموت سخنگوی کی روش است 

کلانی درباره اظهارات مک درموت درباره استیلی تصریح کرد: مک درموت در حد استیلی نیست که درباره او صحبت می کند و فدراسیون فوتبال باید قاطعانه با این مربی برخورد کند.  تا قبل از اینکه مک درموت درباره استیلی حرف بزند او را نمی شناختم و بعد متوجه شدم که مک درموت مربی بدنساز تیم ملی است. شاید مک او سخنگوی کی روش است که درباره همه مسائل نظر می دهد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اظهارات استیلی مبنی بر اینکه تیم ملی امید اجازه استفاده از ساختمان پک را ندارد، گفت: هر ساختمانی که در این مملکت ساخته می شود جزء سرمایه های کشور محسوب می شود و متعلق به همه مردم است و هیچ کس نمی تواند بگوید که ساختمان پک فقط برای تیم ملی بزرگسالان است و تیم های دیگر اجازه تمرین در این ساختمان ندارند. شاید شرایطی برای استفاده از ساختمان پک در نظر گرفتند که ما از آن خبری نداریم.