5

قاتل استقلال بالاتر از بهترین بازیکن آفریقا و فوق ستاره فوتبال جهان +تصویر

  • کد خبر : 266573
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۵

مهاجمی که توانست استقلال را حذف کند و در مقابل پرسپولیس قرار گرفته است به گلزن ترین بازیکن عرب جهان فوتبال در سال ۲۰۱۸ بدل شده است.

مهاجمی که توانست استقلال را حذف کند و در مقابل پرسپولیس قرار گرفته است به گلزن ترین بازیکن عرب جهان فوتبال در سال ۲۰۱۸ بدل شده است.
ورزش ۱۱ – بغداد بونجاح که با گلزنی های خود در دیدار استقلال و السد باعث حذف آبی پوشان تهرانی شد در صدر گلزن ترین بازیکنان فوتبال جهان عرب در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. این مهاجم الجزایری با گلزنی های فراوان خود توانسته بالاتر از محمد صلاح و سادیو مانه قرار بگیرد.

 

مهاجم گلزن السد در سال ۲۰۱۸ تا کنون توانسته ۴۲ گل در دیدارهای رسمی به ثمر برساند و بالاتر از فوق ستاره باشگاه لیورپول و تیم ملی مصر با ۳۰ گل زده قرار بگیرد. در این فهرست یوسف العربی با ۲۹ گل زده در مکان سوم قرار دارد. بغداد بونجاح در قالب تیم فوتبال السد قطر باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی صف آرایی نماید.

برترین گلزنان عرب در سال 2018
برترین گلزنان عرب در سال ۲۰۱۸

 

نکته جالب توجه در این لیست حضور سادیو مانه دیگر ستاره گلزن لیورپول در رده هشتم این فهرست با به ثمر رساندن ۱۸ گل زده است. قابل ذکر است بونجاح به همراه السد بازی رفت را در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر صفر به سرخپوشان تهرانی واگذار کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر