3

زوج های فوتبالی با حد بی نهایت نفرت از یکدیگر +تصاویر

  • کد خبر : 266855
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۰۴

جنگ و دشمنی در میان بعضی از بازیکنان به خارج از چارچوب فوتبال و به مسئله ای کاملا شخصی بدل شده است و در طول تاریخ این ورزش کم و بیش شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم.

اولیور کان و ینس لمان

همانطور که رفاقت بر مبنای رقابت در فوتبال زاده شده است دشمنی نیز رنگی تیره در قبال همین رقابت بر فوتبال افکنده است.
ورزش ۱۱ – رقابت در فوتبال اصلی انکار ناپذیر و جدایی طلب در تمامی عصرها و دوره های این رشته پر طرفدار ورزشی بوده و خواهد بود. اما این رقابت های سخت فقط در چارچوب زمین سبز جریان داشته و به نوعی بازگو کننده میزان قدرت طلبی هر تیم یا کشور بوده است. اما در این میان برخی از بازیکنان این رقابت را به معنی و مفهومی غیر از آن بدل کرده اند.

 

جنگ و دشمنی در میان بعضی از بازیکنان به خارج از چارچوب فوتبال و به مسئله ای کاملا شخصی بدل شده است و در طول تاریخ این ورزش کم و بیش شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم. حال در این گزارش اشاره ای داریم به بازیکنانی که بیشترین حس نفرت را نسبت به یکدیگر چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن داشته و دارند.

 

۷ – زلاتان ابراهیموویچ و رافائل فن در فارت

زلاتان ابراهیموویچ و رافائل فن در فارت
زلاتان ابراهیموویچ و رافائل فن در فارت

 

مرد سوئدی فوتبال جهان همواره حاشیه های فراوانی را در کارنامه فوتبالی خود بوجود آورده. این مهاجم تنومند در سال های آغازین فوتبال خود در آزاکس در کنار پدیده آن روزهای فوتبال هلند قرار داشت و به اذعان تمامی هم تیمی های آن دوران آن ها این دو هیچ وقت نتوانستند رابطه ای مسالمت آمیز با یکدیگر داشته باشند و با بی اعتنایی محض با یکدیگر برخورد می کردند.

 

۶ – دیگو مارادونا و پله

دیگو مارادونا و پله
دیگو مارادونا و پله

 

تمامی فوتبالدوستان از مصاحبه های جنجالی این دو ابر ستاره تاریخ فوتبال در قبال یکدیگر خبر داشته و دارند زیرا که هر کدام از آن ها خود را بهترین بازیکن تاریخ می دانند و از قبول صحبت های یکدیگر در قبال هم سر باز زده اند.

 

۵ – لوئیس سوارز و پاتریس اورا

لوئیس سوارز و پاتریس اورا
لوئیس سوارز و پاتریس اورا

 

درگیری این دو بازیکن در دیدار منچستر یونایتد و لیورپولی یکی از بزرگترین جنجال های تاریخ لیگ برتر می باشد و به نحوی ادامه یافت که پاتریس اورا هیچ گاه نتوانست لوئیز سوارز را به دلیل صحبت های نژاد پرستانه اش ببخشد.

 

۴ – روی کین و پاتریک ویرا

روی کین و پاتریک ویرا
روی کین و پاتریک ویرا

 

درگیری در میان تمامی فوتبالیست ها در داخل زمین بازی رقم می خورد اما از رقابت این دو فوق ستاره سال های نه چندان دور منچستریونایتد و آرسنال همان بس که در راه روهای رختکن ورزشگاه برای عدم درگیری فیزیکی بین این دو بازیکن مامورانی قرار داده می شد تا بتوانند در داخل زمین از خجالت یکدیگر در بیایند.

 

۳ – مائورو ایکاردی و ماکسی لوپز

مائورو ایکاردی و ماکسی لوپز
مائورو ایکاردی و ماکسی لوپز

 

رسیدن به نهایت دشمنی در رفاقتی پایدار نمونه ای کامل از رابطه ماکسی لوپز و مائورو ایکاردی است. تاتو کردن عکس های فرزندان لوپز بر روی بازوی ایکاردی و زندگی زناشویی با همسر سابق ماکسی دلیلی بیش از انزجار را از این دو بازیکن آرژانتینی به یکدیگر داده است.

 

۲- ینس لمان و اولیور کان

ینس لمان و اولیور کان
ینس لمان و اولیور کان

 

هیچ وقت مصاحبه های توهین آمیز ینس لمان درباره دروازه بان اسطوره ای آلمان ها از یادها نخواهد رفت. این دو دروازه بان داعیه حضور ثابت و همیشگی را درون دروازه آلمان داشتند و حتی این رقابت که به دشمنی تبدیل شد هم اکنون نیز حالتی دیرینه به خود گرفته است.

 

۱- جوی بارتون با تمام فوتبال

جوی بارتون
جوی بارتون

 

حرفی برای گفتن درباره خشونت ها و دشمنی های جوی بارتون داخل زمین باقی نمی ماند. حدی از نفرت که هرگاه پای به زمین می گذاشت آن را بی دریغ در عرصه زشت وجودی خود بروز می داد تا نهایت نفرت را برای خود به ارمغان بیاورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266855

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر