1

رحمانی رای خوبی از مجلس خواهد گرفت

  • کد خبر : 267380
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

آقای رحمانی سال‌ها در حوزه ستادی و مدیریت ارشد ستادی وزارت صمت حضور داشتند و کاملاً بر مشکلات وزارتخانه مسلط هستند و آشنایی دقیقی از تمامی قسمت‌های این وزارتخانه بزرگ دارند.

عباس پاپی‌زاده، نماینده دزفول در مجلس دهم در خصوص وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت صمت، گفت: مهمترین دغدغه‌ای که در بین دستگاه‌های اجرایی کشور وجود دارد هماهنگی بین قواست.

به گزارش افق نیوز/ مخصوصاً این هماهنگی باید بین قوه مجریه و قوه مقننه بسیار بالا باشد. بی‌تردید اگر هماهنگی دولت و مجلس نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی کشور حل خواهد شد. به این مقدمه اشاره کردم تا بگویم چون آقای رحمانی ۱۲ سال سابقه نمایندگی را داشتند خیلی خوب می‌توانند به رابطه بهتر مجلس با وزارتخانه خود بپردازند.
وی در ادامه افزود: از طرفی ایشان روزگاری ریاست کمیسیون صنایع و معادن را در مجلس به عهده داشتند که این خود می‌تواند یک تجربه گران‌بها برایشان در اداره وزارت صمت باشد. فردی که سه دوره نماینده باشد کاملاً با مباحث قانونی آشناست و این ذهنیت می‌تواند به انجام هرچه بهتر امور وزارتخانه‌ای کمک شایانی کند.
پاپی‌زاده تصریح کرد: آقای رحمانی سال‌ها در حوزه ستادی و مدیریت ارشد ستادی وزارت صمت حضور داشتند و کاملاً بر مشکلات وزارتخانه مسلط هستند و آشنایی دقیقی از تمامی قسمت‌های این وزارتخانه بزرگ دارند. با این تفاسیر می‌شود فهمید که آقای رحمانی از ویژگی‌های فردی و تخصصی بالایی برخوردارند و توانایی این را دارند که هم از ظرفیت قوه مقننه و هم از ظرفیت قوه مجریه برای کاهش مشکلات حوزه تولید به خصوص صنایع و به صورت خاص‌تر صنایع کوچک به نحو احسن استفاده کنند.
این نماینده استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم آقای رحمانی برای تصدی وزارت صمت رای خوبی را از مجلس خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر