2

پرسپولیس اول جام بگیرد بعد برای استقلال کری بخواند/ شما یک بار فینالیست شدید ما ۴ بار

  • کد خبر : 267449
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

مدافع اسبق استقلال معتقد است اگر آبی ها شانس پرسپولیس را داشتند می توانستند ۵ سال قبل قهرمان آسیا شوند.

مدافع اسبق استقلال معتقد است اگر آبی ها شانس پرسپولیس را داشتند می توانستند ۵ سال قبل قهرمان آسیا شوند.

حنیف عمران زاده، درباره برد پرسپولیس مقابل السد و صعود این تیم به فینال و متعاقب آن کری خوانی هایی که برای استقلالی ها در این باره خوانده می شود اظهار داشت: فکر می کنم پرسپولیسی ها بگذارند اول جام بگیرند بعد کری بخوانند و خوشحالی کنند.

 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس برای بار اول است به فینال می رسد و طبیعی است که خوشحال باشند اما ما تا به حال ۴ بار فینالیست شده ایم و این اتفاق برای استقلال طبیعی است و نیاز به خوشحالی ندارد. طبیعتا اگر ما هم همه بازی های برگشتمان در تهران می افتاد و اینقدر شانس می آوردیم می توانستیم با نتایج بهتر و با بردهای پرگل تر به فینال برسیم و قهرمان شویم. شک نکنید در سال ۲۰۱۳ اگر این شانس ها نصیب ما می شد قهرمانی سوم را به دست‌آورده بودیم و خیلی راحت تر از پرسپولیس می بردیم و گل می زدیم.

 

مدافع اسبق استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را وضعیت تیم خوب شده است. در چند بازی گذشته در لیگ و حذفی بردهای خوبی به دست آمده است و در جدول هم بالا آمده ایم. آقای شفر کار خودش را بلد است و به خوبی از نفرات جوان در کنار باتجربه ها استفاده می کند و همین کلید موفقیت تیم است. مطمئن باشید این استقلال می تواند به زودی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و یکی از مدعاین قهرمانی در لیگ و جام حذفی باشد.

 

وی همچنین اذعان داشت: دیگر نباید به بازیکنانی که از تیم رفته اند فکر کرد. باید با همین نفرات که استعداد زیادی هم دارند ادامه داد و به آینده خوشبین بود. هواداران هم حمایت همیشگی خود را از تیم همچنان داشته باشند تا بهترین نتایج به دست بیاید.

 

حنیف عمران زاده در پایان درباره دیدار با سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوب و با کیفیتی است و امسال هم با امیر قلعه نویی کی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید اما استقلال برای جبران امتیازهایی که در هفته های نخست از دست داده باید این مسابقه را با برد تمام کند. بازی خیلی خوبی به انجام می رسد و ان شالله استقلال با یک بازی خوب و با حمایت هوادارانش می برد و می تواند رسما وارد مدعیان قهرمانی شود.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=267449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام
    جناب عمران زاده ی عزیز از قرار معلوم شما فرق جام باشگاهای آسیا با جام قهرمانان آسیا را هنوز متوجه نشده اید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر