1

مشکل شفر در خط دفاعی استقلال برابر سایپا ؛ اعتماد به زوج همیشگی ؟

  • کد خبر : 268082
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور باید به مصاف سایپا برود تا از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور باید به مصاف سایپا برود تا از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کند.
استقلال  مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی کشور، در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می رود تا دیدار دو تیم در هفته نهم لیگ برتر این بار در چارچوب جام حذفی تکرار شود.

شاگردان شفر دو هفته پیش توانستند در خانه سایپا این تیم را مغلوب کنند و حالا باید این دیدار را در جام حذفی هم تکرار کنند. اما شرایط آبی پوشان نسبت به آخرین دیدارشان با سایپا قدری متفاوت است. شفر بنا به دلایلی تعدادی از بازیکنانی که در دیدار گذشته تیمش مقابل سایپا را مورد استفاده قرار داد را حالا در اختیار ندارد و ناچار است با یکسری تغییرات اجباری نسبت به آن دیدار تیمش را روانه میدان کند.

یکی از این تغییرات اجباری در این بازی نسبت به بازی قبلی را در قلب خط دفاعی این تیم شاهد خواهیم بود. جایی که در بازی قبلی روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت و پژمان منتظری در کنار محمد دانشگر به میدان رفت. اما در این بازی شرایط متفاوت است و حالا پژمان منتظری به دلیل مصدومیت امکان حضور در میدان را ندارد و بر خلاف بازی گذشته دو تیم، روزبه چشمی در اوج آمادگی به سر می برد.

شفر در آخرین بازی استقلال پیش از دیدار با سایپا برای اولین بار در این فصل از زوج چشمی-دانشگر در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کرد. این می تواند یکی از گزینه ها و گزینه اصلی شفر برای دیدار تیمش مقابل سایپا در جام حذفی هم باشد. تنها موردی که باعث می شود شاید شفر این ترکیب را تغییر دهد، محدودیتی است که در مرکز خط میانی برای او ایجاد شده است.

مصدومیت علی کریمی و غیبت احتمالی او مقابل سایپا ممکن است رویکرد شفر به استفاده از چشمی را تغییر داده و این بازیکن ملی پوش را در پست هافبک دفاعی در کنار فرشید باقری به کار گیرد و در قلب خط دفاعی از بازیکنان دیگری مثل دانشگر و سهرابیان استفاده کند که البته این فرضیه دوم قدری ضعیف تر است.

دیدار دو تیم استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه ۱۰ آبان به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر