2

آیت الله مکارم شیرازی: نقطه ضعف اول آمریکا، اوهام است/این اوهام را منافقین به ترامپ تلقین می‌کنند

  • کد خبر : 268096
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه کشور راهی جز راه مقاوت در برابر آمریکا ندارد تاکید کرد: اگر مقاومت کنیم و همه متحد باشیم دشمن قطعا در این راه هم شکست می‌خورد.

افق نیوز/ آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل در قم عنوان کرد: دشمن تمام راه‌ها برای فشار به ایران را امتحان کرده است و به بن‌بست رسیده، تحریم آخرین حربه آمریکا است که ان‌شاءالله در آن نیز شکست می‌خورد.
وی با بیان اینکه آمریکا سه نقطه ضعف اساسی دارد، افزود: نقطه ضعف اول آمریکا این است که دچار اوهام هستند که این اوهام را منافقین به آنها تلقین می‌کنند، چندی پیش رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که با خروج آمریکا از برجام، ایران متلاشی شده است و در تمام خیابان‌های آن اغتشاش برپاست؛ این سخنان نشان می‌دهد که آن‌ها دچار اوهام هستند.
این مرجع تقلید بیان کرد: نقطه ضعف دوم آمریکا این است که سرمایه آن‌ها دروغ است و با تکیه به این دروغ، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند؛ همچنین نقطه ضعف سوم دشمن این است که خود را قیم دنیا می‌داند و می‌خواهد برای تمام کشورها تعیین تکلیف کند. کشورها زیر بار این سخنان زور نمی‎روند و اروپا نیز از آمریکا اطاعت نکرد؛ اطاعت از آمریکا برای کشورها ضرر و زیان‌های بسیاری دارد و آن‌ها مجبور می‌شوند که نفت را به قیمت بالاتر بخرند و در عوض عایدی برای آن‌ها ندارد.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان می‌آید و اتفاقی برای کشور نمی‌افتد و دشمن از تحریم که آخرین حربه خود است ناامید می‌شود، البته ناکامی دشمن در گرو این است که تمام مردم و مسئولین با یکدیگر متحد باشند. باید مردم را متوجه کرد که آن چیزی که در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی علیه کشور و انقلاب اسلامی منتشر می‌شود، دروغ است.
وی گفت: آمریکا در مذاکره به دنبال چند هدف است، از بین رفتن موشک‌های کشور، انحلال سپاه پاسداران و کنار آمدن با اسرائیل و گروه‌های وهابی از این اهداف است که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان نمی‌تواند این موضوعات را بپذیرد.
این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه کشور راهی جز راه مقاوت در برابر آمریکا ندارد، تاکید کرد: اگر مقاومت کنیم و همه متحد باشیم دشمن قطعا در این راه هم شکست می‌خورد و ان‌شاءالله پایان شب سیه، سپید است. حماسه اربعین و پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرهای مختلف بسیار با شکوه برگزار شد و قطعا تاثیر بسیاری بر روی دشمن گذاشت و اتحاد ملت ایران را به دشمنان نشان داد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر