1

فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: سایپا نود دقیقه ۱۰ نفره بود و نتوانستید از این موقعیت استفاده کنید/ قدر پیراهنی که می‌پوشید را بدانید

  • کد خبر : 268293
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

سرپرست باشگاه استقلال از بازیکنان تیمش خواست که قدر پیراهنی که بر تن کرده‌اند را بدانند.

فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: سایپا نود دقیقه 10 نفره بود و نتوانستید از این موقعیت استفاده کنید/ قدر پیراهنی که می‌پوشید را بدانید

به گزارش افق نیوز/ امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال امروز (شنبه) در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت تا به دلیل نتایج ضعیف تیم با بازیکنان صحبت کند. سرپرست باشگاه استقلال که کمی لحن جدی داشت، به بازیکنان گفت: قدر پیراهنی که می‌پوشید را بدانید. اینجا استقلال است و باید با تمام وجود بازی کرده و به فکر هواداران باشید.

وی افزود: باید بدانید که در چه باشگاهی بازی می‌کنید. به خاطر نتایج حاصل شده، اعضای تیم جریمه ۲۰ درصدی شده‌اند که البته راه برگشت دارد و اینکه بتوانید نتایج خوبی کسب کنید تا قسمتی از جریمه را ببخشیم.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به دیدار با سایپا گفت: تیم حریف ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بود و شما نتوانستید از این موقعیت استفاده کنید. تیم تحت فشار قرار گرفت و نتوانستید نتیجه بگیرید.

به گزارش تسنیم، پس از صحبت‌های فتحی، برخی از بازیکنان استقلال تصمیم گرفتند که صحبت کنند که مهدی رحمتی عنوان کرد خودش به نمایندگی از بازیکنان با سرپرست باشگاه صحبت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر