2

جنجالی دیگر از کی روش و لیست پرحاشیه اش در راه است!

  • کد خبر : 268404
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

چیزی تا آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نمانده است و کی روش لیست ۲۳ نفره نهایی خود را از همین حالا انتخاب کرده است، لیستی که باز هم فوتبال کشور را درگیر حاشیه های فراوانی خواهد کرد.

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

چیزی تا آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ نمانده است و کی روش لیست ۲۳ نفره نهایی خود را از همین حالا انتخاب کرده است، لیستی که باز هم فوتبال کشور را درگیر حاشیه های فراوانی خواهد کرد.
تبلیغات در سایت ورزشی

ورزش ۱۱ – کارلوس کی روش را باید مرد انتخاب های جنجالی نامید! مردی که می تواند بر سر دوراهی ها سخت ترین و عجیب ترین و پر حرف و حدیث ترین ها را انتخاب کند و با فریاد زدن بر سر راهنما ها از تمام دنیا راهش را جدا کند! او خاص ترین مربی تاریخ تیم ملی است که آیندگان او را سخت مورد قضاوت قرار خواهند داد.

 

طبق اطلاعات به دست آمده از منابع ورزش ۱۱ در میان کادر فنی تیم ملی ایران، کی روش از همین حالا لیست نهایی ۲۳ نفره اش را مشخص کرده است و اگر اتفاقی غیر قابل پیش بینی رقم نخورد بدون شک او با بازیکنان از پیش مشخص شده اش به امارات سفر خواهد کرد، در این باره نمی توان او را مورد نقد قرار داد، او به هر حال اختیارات ویژه خود را دارد که نسبت به آن پاسخگو هم خواهد بود! اما لیست ۲۳ نفره کی روش اما و اگر های فراونی دارد!

 

کارلوس کی روش
کارلوس کی روش

 

طبق اطلاعات بدست آمده، کی روش لیست ۲۳ نفره خود را به ترتیب ذیل انتخاب کرده است:

 

دروازه بان ها: علیرضا بیرانوند – سید حسین حسینی – امیر عابدزاده

 

مدافعین: پژمان منتظری –  روزبه چشمی –  احسان حاج صفی –  مجید حسینی –  مرتضی پورعلی گنجی –  میلاد محمدی – رامین رضائیان و محمدرضا خانزاده

 

هافبک ها: مسعود شجاعی –  اشکان دژاگه  –  امید ابراهیمی – سعید عزت‌الهی –  وحید امیری –  مهدی ترابی

 

مهاجمان: سامان قدوس، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

 

 

کی روش در این میان اما سخت دچار تردید برای همراه کردن علی علیپور، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی  از پرسپولیس و آرمین سهرابیان و فرشید اسماعیلی از استقلال است! چرا که او در لیست رزرو خود آنها را قرار داده و به امید شگفتی سازیشان تا آخرین فرصت ممکن به انتظار نشسته است! چرا که کی روش قصد دارد میانگین رنج سنی تیم خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و این بدان معناست که مهره هایی با تجربه چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، امید ابراهیمی، پژمان منتظری و حتی کریم انصاری فرد و وحید امیری را کنار بگذارد!

بازیکنان تیم ملی ایران
بازیکنان تیم ملی ایران

 

این مسئله نیازمند آن است که گزینه های جانشین از فاکتور های مطلوبی نسبت به مهره های با تجربه و کنار گذاشته شده برخوردار باشند که تا به این لحظه او نتوانسته با قاطعیت به این نتیجه برسد که مهره های لیست رزرو می توانند برنامه هایش را در تورنمنت بزرگی چون جام ملت های آسیا اجرایی کنند!

 

برنامه ای که کی روش در تعطیلات فیفا دی پیش رو قطعا اعمال خواهد کرد دعوت سیل پرشماری از بازیکنان حتی تا سقف ۴۰ نفر است، چرا که بدین ترتیب او می تواند با گمراه کردن مخاطبان دست خود را از برنامه احتمالی اش پنهان نماید و خودش را در معرض قضاوت قرار ندهد، اما کی روش احتمالا فوتبال دوستان ایرانی را بسیار دست کم گرفته است! چرا که هرجا او سرش را بچرخاند، یک قدم پیش از او قرار خواهند داشت.

بازیکنان تیم ملی ایران
بازیکنان تیم ملی ایران

 

حضور بازیکنانی چون: کمال کامیابی نیا، علی علیپور، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آرمین سهرابیان، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری قطعا در ابتدا بسیار شوکه کننده خواهد بود، چرا که او این بار تمام نگاهش را به سوی ترکیب سرخآبی ها متمرکز کرده است، اما اینکه چه تعداد از آنها خواهند توانست در لیست نهایی کی روش جایی داشته باشند، سخت جای بحث است! در گذشته بازیکنانی چون علی علیپور حتی توانسته بودند در تمرینات آماده سازی تیم ملی حضور داشته باشند که در آخر و در مرحله نهایی فیلتر های کی روش رد شده بودند؛ بخشی از حضور و یا عدم حضور بازیکنان نامبرده در لیست ۲۳ نفره تیم ملی ایران وابسته به نمایش های ارائه شده از آنهاست که معمولا در چنین شرایطی متحمل ریزش و خط خوردگی های فراوانی هم می شوند، چرا که به قول خود کارلوس: ” استاندارد های لیگ ایران با استاندارد های او تفاوت بسیاری دارد”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر