به گزارش افق نیوز/ هادی هاشمیان اظهار داشت: بازجویی از راننده خودرو تریلی در خصوص جزئیات سانحه عصر امروز که منجر به فوت و مصدومیت چهار نفر شد ادامه دارد ضمن اینکه کارشناسان پلیس راه نیز با تهیه کروکی علت اصلی حادثه را بررسی می کنند.

برپایه این گزارش ؛خودرو تویوتا لندکروز حامل مرحومان تقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی و دو نفر از مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز /پنجشنبه/ در حومه گرگان با یک دستگاه تریلی که از غرب به شرق استان گلستان در حرکت بود به شدت برخورد کرد و بر اثر آن تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست دادند.

همچنین خلیل حنیف مدیر کل استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حادثه دچار مصدومیت شد که در بیمارستان تحت مداوا است.

راننده صدمه دیده خودرو استانداری و حامل مدیران تامین اجتماعی که حال بهتری دارد، درمان اولیه شد.

رییس دادگستری گلستان در ادامه گفت: هنوز نظر فنی افسران پلیس راه و کارشناسان متخصص در خصوص علت اصلی سانحه و دلایل تامه اعلام نشده و تا زمان ‘تامین دلیل’ راننده تریلی با قرار موقت بازداشت است تا اظهارات وی هم تکمیل و ضمیمه شود.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه تعدادی از مدیران ستادی این وزارتخانه امروز سفر کاری به استان گلستان داشتند.

مرحوم سید تقی نوربخش فوق تخصص جراحی ارتوپدی از سال ۱۳۹۲ با حکم علی ربیعی وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.

آن مرحوم در سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ نیز قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و در سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ قائم مقام سازمان نظام پزشکی بود.

همچنین عبدالرحمن تاج‌الدین خوزانی معاون فقید سازمان تامین اجتماعی متولد ۱۳۳۴ اصفهان و نماینده ادوار مجلس در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود.

برنا