3

تیم گردن کلفتی نیستیم/ نقطه برتری ما این است که خوب تمرین می‌کنیم

  • کد خبر : 269301
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

شیرکوند در پایان گفت: ما تلاش خود را ادامه می‌دهیم تا در هفته پیش رو حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم و با روحیه مضاعف برای بازی سایپا آماده شویم.

شیرکوند: تیم گردن کلفتی نیستیم/ نقطه برتری ما این است که خوب تمرین می‌کنیم

به گزارش افق نیوز/ تیم والیبال شهرداری ورامین در آستانه شروع هفته هشتم لیگ برتر با ۶ پیروزی و تنها یک شکست در جایگاه نخست جدول قرار دارد. این تیم در آخرین بازی خود و در شهر سیرجان، تیم فولاد این شهر را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

احسن شیرکوند، لیبرو شهرداری ورامین در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تمرینات تیم ما امسال کمی دیر شروع شد ولی خوشبختانه با وجودی که تعدادی از بازیکنان خود را مقابل فولاد در اختیار نداشتیم با اتحاد، کار تیمی و همدلی موفق شدیم این تیم را در خانه آنها شکست دهیم.

او ادامه داد: همان طور که سرمربی تیم نیز گفته بود ما تیم به اصطلاح گردن کلفتی نیستیم و تیم‌های خوب و پر مهره‌ای مثل سایپا، خاتم اردکان و پیکان را پیش روی خود داریم که خیلی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. شاید تنها نقطه برتری ما این باشد که خوب تمرین کردیم. همه تیم‌هایی که نام بردم، شانس قهرمانی دارند ولی هدف ما کسب نتایج خوب برای رضایت هوادارانمان است.

شیرکوند در پایان گفت: ما تلاش خود را ادامه می‌دهیم تا در هفته پیش رو حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم و با روحیه مضاعف برای بازی سایپا آماده شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269301

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر