2

کرانچار: مسیر درست‌ و مناسب را به باشگاه‌ها و فوتبال ایران نشان دادیم

  • کد خبر : 269473
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: با تصمیمی که من، کادرفنی و استیلی گرفتیم یک مسیر درست و مناسبی را به باشگاه‌ها و کل فوتبال کشور تا لحظه آغاز بازی‌های مقدماتی المپیک جهانی که دوم فروردین ماه است را نشان دادیم.

 

کرانچار: مسیر درست‌ومناسب را به باشگاه‌ها و فوتبال ایران نشان دادیم+فیلم

به گزارش افق نیوز/ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید در حاشیه اردوی تیم امید در عمان درباره شرایط تیم اظهار داشت: ما پس از طی کردن یک سفر به عمان رسیدیم و با یک میزبانی خوب به سراغ ما آمدند و زمین خوبی در اختیار داریم و شرایط مطلوبی برای ما فراهم شده است. ما پس فردا که با عمان داریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و گام خوبی در راه آماده‌سازی تیم برداریم.

وی درباره همکاری تیم‌های باشگاهی با تیم امید عنوان کرد: تیم‌ها با بهترین وجه ممکن با ما همکاری کردند، اما مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش دو بازیکن استقلال دو روز دیر کردند که کاملا جرو توافق ما با باشگاه استقلال بود. بقیه نفرات به تیم ملحق شدند و با وجود بارندگی‌های فراوان توانستیم روند تمرینات خودمان را ادامه دهیم و امیدواریم در عمان با شرایط مطلوبی که میزبان فراهم کرده یک همبستگی بیشتر میان بازیکنان ایجاد کند و با جا انداختن بازی، بتوانیم گام بزرگتری برداریم.

کرانچار عنوان کرد: یکی از دلایلی که ما عمان را انتخاب کردیم این بود که این کشور زبانزد همه کشورها است و همواره در رده‌های سنی پایه عملکرد خوبی داشته است و ما هم این رقیب را انتخاب کردیم تا حریف برای تلاش مقابل ما عمل کند و قطعا عمان به عنوان میزبان قصد پیروزی مقابل ما را دارد و این به کار ما می‌آید و امیدوارم ما هم بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم عمان باانگیره داشته باشیم.

سرمربی امید درباره ماجرای طاهرخانی گفت: من از اول هم مخالف بودم که بازیکن به هر دلیلی نسبت به هر نیازی را برگردانم، ما تلاش داشتیم که بازیکن را نگه داریم و فدراسیون و سازمان لیگ هم از ما نخواستند که ما بازیکن را برگردانیم که اگر هم درخواست داشتند نابجا نبود، هرگز چنین دستوری به ما داده نشد، درباره بازیکنان به رنگ باشگاه‌ها و نیازهای آن‌ها نگاه نکردیم،  بازیکنانی که به دلیل محدودیت تعدد نفرات در تیم‌هایشان رها کردیم که به باشگاه‌ها بروند. با تصمیمی من، کادرفنی و استیلی گرفتیم یک مسیر درست و مناسبی را به باشگاه‌ها و کل فوتبال کشور تا لحظه آغاز بازی‌های مقدماتی المپیک جهانی که دوم فروردین ماه است را نشان دادیم.

فردا

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر