2

جزئیات پرونده قتل در خاک سفید تشریح شد/دستگیری متهم اصلی

  • کد خبر : 269680
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم اصلی پرونده درگیری منجر به جنایت خاک سفید خبر داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم اصلی پرونده درگیری منجر به جنایت خاک سفید خبر داد.

جزئیات پرونده قتل در خاک سفید تشریح شد

به گزارش افق نیوز/در ساعت ۱۶ مورخه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ خبر فوت جوانی ۲۰ ساله در بیمارستان به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان به آنها اعلام شدکه متوفی بر اثر اصابت جسم تیز به قفسه سینه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد ، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در تحقیقت پلیسی اطلاع پیدا کردند که ساعت ۱۲:۴۰ همان روز ( ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ) ، درگیری خیابانی مابین چند جوان در منطقه خاک سفید – خیابان زهدی به وقوع پیوسته و مقتول در این نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه جسم تیز قرارگرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

با حضور کارآگاهان در محل درگیری منجر به جنایت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان موفق به شناسایی چند نوجوان به عنوان افراد حاضر در درگیری منجر به جنایت شدند که ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۹ تهران تعداد ۴ نفر در مورخه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

در تحقیقات پلیسی،کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت بنام حامد ( ۱۶ ساله ) پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

سرانجام متهم اصلی پرونده در مورخه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ در محل سکونتش در خیابان زهدی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم با وجود انکار اولیه ارتکاب جنایت نهایتا لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: مقتول به همراه یکی از دوستانش با خانم جوانی در خیابان زهدی درگیر شده بود؛ من و دوستانم در حمایت از این خانم جوان دخالت کردیم و همین موضوع باعث آغاز درگیری ما شد.

متهم ادامه داد: من به همراه خود چاقویی داشتم که با شدت درگیری، چاقو را از جیب خود خارج کرده و ضربه ای به سمت مقتول وارد کردم که به سینه اش برخورد کرد؛ مقتول روی زمین افتاد و من نیز به سرعت از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و جهت سایر افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری منجر به جنایت نیز قرار قانونی صادر و همه متهمان در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269680

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر