3

افشاگری جنجالی فرهاد مجیدی از رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال

  • کد خبر : 269721
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

هفت محبوب استقلالی‌ها در اظهاراتی جنجالی عنوان داشته که چند سال پیش سرمربیگری استقلال به او پیشنهاد شده اما مجیدی از پذیرفتن آن سر باز زده است.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

 هفت محبوب استقلال در مورد سرمربیگری در این تیم صحبت های جنجالی را اظهار داشته است.
ورزش ۱۱ – فرهاد مجیدی را می‌توان محبوب‌ترین بازیکن استقلال در طول سال‌های گذشته به حساب آورد. هفت محبوب استقلالی‌ها در اظهاراتی جنجالی عنوان داشته که چند سال پیش سرمربیگری استقلال به او پیشنهاد شده اما مجیدی از پذیرفتن آن سر باز زده است.

 

او عنوان داشته که تمامی مدارک مربیگری را در طول ۴ سال گذشته کسب نموده است و حتی در سطح اروپا نیز به عنوان مربی فعالیت نموده است. اما منتظر زمانی مناسب برای بر عهده گرفتن هدایت تیم محبوبش است و مطمئنا روزی به عنوان مربی به استادیوم آزادی بازخواهد گشت.

 

مجیدی درباره پذیرفتن هدایت استقلال ادامه داد که دو فصل پیش و در حالی که این تیم با نتیجه ۴ بر ۲ از پرسپولیسشکست خورده بود در ساعات اولیه صبح مسئولان برای ارائه پیشنهاد مربیگری به منزل وی رفتند و از او خواستند تا هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد اما مجیدی این پشنهاد را نپذیرفته و جانشین پرویز مظلومی نگردیده است.

 

عدم نتیجه‌گیری استقلال در دیدارهای گذشته باعث شده مسئولان این تیم پرطرفدار به فکر تغییراتی در کادرفنی و تقویت مربیان تیم باشند و از همین رو بارها نام فرهاد مجیدی به عنوان دستیار شفر مطرح گردیده که باید دید در آینده چه اتفاقی برای این بازیکن و کادرفنی استقلال خواهد افتاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر