2

پاسخ کوبنده یورگن کلوپ به سرمربی تیم ملی مصر

  • کد خبر : 269829
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

پاسخ کوبنده یورگن کلوپ به سرمربی تیم ملی مصر

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پاسخ خاویر آگیره سرمربی تیم ملی مصر  در مورد محمد صلاح را داد.

به گزارش افق نیوز/ اخیرا خاویر آگیره سرمربی تیم ملی مصر مدعی شده بود در صورت ناکامی لیورپول در کسب جام، صلاح آنفیلد را ترک خواهد کرد و کلوپ در این رابطه و البته تمدید قرارداد سادیو مانه صحبت کرد.

مصاحبه اخیر خاویر آگیره: “باید سعی کنم خوب به نظر برسم مگر نه؟ (باخنده). آگیره نیز اگر تا ۲ سال آینده فاتح عنوانی نشود باید تیم ملی مصر را ترک کند. من نمی دانم چرا مردم چنین چیزی می گویند، اما این دنیای رسانه هاست، کسی در مصر این مطلب را می نویسد و من با آن مواجه می شوم. من موافق این جریان نیستم اما این یک جهان آزاد است و او هر چه بخواهد می تواند بگوید.”

نیمکت نشینی های متوالی فابینیو: “این یک انتقال برای آینده بود و او تصمیم گرفت به پیشنهاد ما پاسخ مثبت دهد. فابینیو در ۳ بازی از ۴ مسابقه آخر ما بازی کرده و به نظر من عملکرد خوبی هم داشته است.

مقطع دشواری از سال در حال رسیدن است و تعداد بازی های ما باور نکردنی زیاد است. دنیای عجیب و غریبی است زیرا اگر یک بازیکن در ۵ بازی آخر لیورپول بازی نکند رسانه ها از جدایی او صحبت می کنند اما قرار نیست فابینیو لیورپول را ترک کند.”

تمدید قرارداد مانه: “از رخ دادن این اتفاق بسیار خوشحالم و مانه در مقطع فوق العاده دوران ورزشی خود قرار دارد. این تمدید قرارداد بیش از تنها یک امضای قرارداد، یک نشانه است و من از بروز آن خوشحال هستم زیرا این اتفاق تغییراتی را که باشگاه در چند سال اخیر انجام داده است را نشان می دهد.

چند سال بازیکنان لیورپول بعد از ارائه نمایشی خوب فکر می کردند برای پیشرفت باید اینجا را ترک کنند اما حالا می خواهند آینده خود را در لیورپول بسازند.”

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر