2

شوک به دنیای فوتبال؛ تِست دوپینگ سرخیو راموس مثبت اعلام شد!؟

  • کد خبر : 269850
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

فوتبال لیکس ادعای بزرگی در دنیای فوتبال را مطرح کرده است.

سرخیو راموس

سرخیو راموس

اختصاصی / فوتبال لیکس ادعای بزرگی در دنیای فوتبال را مطرح کرده است.
 سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال در دوران حرفه ای خود به تمام عناوین ممکن از جمله قهرمانی یورو و جام جهانی با تیم ملی اسپانیا و ۴ کاپ لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید رسیده است.

 

دقایقی پیش نشریه افشاگرِ فوتبال لیکس با ادعایی سنگین اعلا کرد این مدافع اسپانیایی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸  در تِست دوپینگ یوفا رد شده است! فوتبال لیکس برای سال ۲۰۱۸ هیچ نشانه‌ای نداده است و تنها به این نکته بسنده کرده است که پرونده او در اختیار یوفا قرار دارد و آنها تصمیم ندارند این موضوع را افشا کنند!

 

فینال 2017
فینال ۲۰۱۷

 

اما بنا به ادعای این رسانه که توسط اشپیگل آلمان نیز بازنشر داده شده است، راموس در سال ۲۰۱۷ و دقیقا پس از دیدار فینال برابر یوونتوس ایتالیا که با پیروزی ۴-۱ کهکشانی ها خاتمه یافت، در تست دوپینگ شرکت کرده است که پاسخ آن مثبت بوده! و به این معنا است که کاپیتان رئال در آن دیدار به صورت غیر قانونی بازی کرده است! ادعایی که در صورت اثبات می تواند کاپ لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ را از این تیم بگیرد.

 

سرخیو راموس - کریستیانو رونالدو
سرخیو راموس – کریستیانو رونالدو

 

معلوم نیست این رسانه از کجا به چنین استدلالی رسیده است اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه یوفا اجازه انتشار این موضوع را نداده است؟! بی تردید در صورت عدم وجود مدارک کافی برای این ادعا، راموس و باشگاه رئال مادرید برای اعاده حیثیت به محکمه خواهند رفت که می تواند منجر به غرامتی سنگین برای این رسانه شود.

 

سرخیو راموس
سرخیو راموس

 

اما برای آنکه ریزتر این موضوع را بررسی کنیم باید به یاد بیاوریم که راموس در آن بازی با کسب نمره ۷/۱۰ یکی از خوب های تیمش بود اما ۵ بازیکن رئال مادرید شامل، واران، رونالدو، کارواخال، کاسمیرو و آسنسیو نمره ای بهتر از او دریافت کردند. مهمترین حرکت راموس در آن دیدار فراهم کردن موجبات اخراج کوادرادو از میدان بود و نمایش او چیزی شبیه به ۱۰ سال اخیر در دیدار های مهم تیمش بود!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=269850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر