1

واکنش سازمان خصوصی سازی به قیمت گذاری نجومی پرسپولیس و استقلال از سوی وزارت ورزش!

  • کد خبر : 270191
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

سال ۹۳ و ۹۴ در ۴ نوبت دو باشگاه را به مزایده گذاشتیم، در سه نوبت اول بنا بر دلایلی چیزی به نتیجه نرسید و در نوبت چهارم همه چیز مهیای واگذاری بود اما هیات ۳ نفره وزیران، افرادی که برای خرید دو باشگاه اقدام کرده بودند را تائید نکردند و آن مزایده چهارم هم به نتیجه نرسید.

شهرآورد - برانکو - مازیار ناظمی - هوادار فوتبال - تیم پرسپولیس - امیر غفارمنش - باران کوثری - تیم فوتبال پرسپولیس - بازی سوپرجام - پوری حسینی - علی‌اصغر یوسف‌نژاد - کمیته استیناف - شفر - عبدالصمد ابراهیمی - کنفدراسیون فوتبال آسیا - فدراسیون فوتبال - سوپرجام تیم پرسپولیس - باشگاه استقلال - دربی ۸۶ - لیگ قهرمانان آسیا - تیم استقلال - باشگاه استقلال - دربی‌ - دربی -استقلال - پرسپولیس - محسن مسلمان - فدراسیون فوتبال - ایوب اصغرخانی - عمر خریبین - خداداد افشاریان - عادل فردوسی پور - مهدی طارمی - روزبه وثوق احمدی - سرهنگ کیوان ظهری

پوری حسینی ، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص قیمت‌نجومی ۵۰۰‌میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش برای فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : ” هیچ کار کارشناسی در سازمان خصوصی سازی در این خصوص صورت نگرفته چون هنوز مصوبه‌ای از سوی هیات وزیران برای واگذاری دو باشگاه هنوز صادر نشده است.احتمالا دوستان پیش بینی خودشان را اعلام کرده‌اند ولی این قیمت‌ها استنادی ندارند.”

میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوص سازی در خصوص آخرین وضعیت خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه چرا در دفعات قبل این موضوع به نتیجه نرسید گفت:

سال ۹۳ و ۹۴ در ۴ نوبت دو باشگاه را به مزایده گذاشتیم، در سه نوبت اول بنا بر دلایلی چیزی به نتیجه نرسید و در نوبت چهارم همه چیز مهیای واگذاری بود اما هیات ۳ نفره وزیران، افرادی که برای خرید دو باشگاه اقدام کرده بودند را تائید نکردند و آن مزایده چهارم هم به نتیجه نرسید.

وی افزود:

بعد از این اتفاق هیات وزیران عملا واگذاری را متوقف کرد و الان بعد از گذشته سه سال و چهار ماه با توجه به نامه وزیر ورزش به رئیس جمهور و نامه وزیر اقتصاد و داریی برای فروش دو باشگاه به هیات دولت نوشته شده است، هیات دولت باید مصوبه مرداد سال ۹۴ را پس بگیرد تا فرایند فروش دوباره از سر گرفته شود. به محض اینکه این موضوع حل شود اطلاع رسانی خواهد شد. فقط تفاوت شرایط الان و سال ۹۴ این است که رئیس جمهور دستور داده اند فرآیند از نو آغاز شود.

میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی در خصوص اظهار نظر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر قیمت پایه دو باشگاه گفت:

این موضوع را باید از خود عزیزان پرسید.فکر می‌کنم گمانه‌زنی بوده چون هیچ کار کارشناسی در سازمان خصوصی سازی صورت نگرفته چون همانطور که گفتم مصوبه‌ای از سوی هیات وزیران برای واگذاری دو باشگاه هنوز صادر نشده است.احتمالا دوستان پیش بینی خودشان را اعلام کرده‌اند ولی این قیمت‌ها استنادی ندارند.

میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه آیا به شخصه به واگذاری دو باشگاه خوشبین است یا خیر گفت:

اصولا این کار چندان پیچیده نیست، همه جای دنیا این مسیر را رفته اند و ما خیلی دیرتر از همه در حال طی کردن این مسیر هستیم. در هیچ کجای دنیا دولت‌ها تیمداری نمی‌کنند که ما دومی باشیم. برای افکار عمومی فروخته شدن ۲ باشگاه یک تابو شده است. سخت‌تر این ها را سازمان خصوصی انجام داده گرچه بعضا بابت این کار تهمت‌، ناسزا و افترا شنیده و در حق این سازمان ناروا، ناجوانمردی و نامردی کرده‌اند اما خصلت خصوصی سازی همین است. البته این سازمان به خاطر این مسائل نباید کارش را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر