1

مکتب نیاوران! خاستگاه افرادی است که فرکانس ذهنی شان در منتهی علیه غرب تنظیم شده

  • کد خبر : 270691
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

در نظام اسلامی، رفع فقر و محرومیت، در شمار هدف‌های طراز اول می باشدو پایبندی به اصول انقلاب، بدون مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخنی بی‌معنی و ادعایی پوچ است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: مکتب نیاوران! خاستگاه افرادی است که فرکانس ذهنی شان در منتهی علیه غرب تنظیم شده و مشکلات فعلی را رقم زدند و در حال بلعیدن انقلاب اسلامی هستند اما هیچ صدایی از هیچ کس در نمی آید.

جنبش دانشجویی سر سازش با استکبار ندارد/ مکتب نیاوران در حال بلعیدن جمهوری اسلامی

به گزارش افق نیوز، پویا سلیمانی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به مناسبت روز دانشجو پیش از خطبه‌های نماز این هفته تهران ضمن گرامی داشت ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو گفت: امروز در بین تمامی جریانات موجود در کشور جنبش دانشجویی به مثابه دیده‌ بانی در حال رصد و تحلیل شرایط موجود می باشد. و در مواقع لازم با ورود به مسائل سعی در روشنگری دارد.

وی افزود: جنبش دانشجویی در طی سالیان فراز نشیب هایی داشته است و  همواره مورد طمع جریانات  سیاسی جهت مصادره به نفع قرار گرفته است .اما  در حال حاضر مسیر خود را ورود فعالانه در مسائل اساسی کشور تعریف نموده است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف تصریح کرد: صف آرایی مستکبران در مقابل مستضعفان، تقابل عدل و ظلم و رویارویی محرومان و چپاولگران، جملاتی که از پررنگ ترین مسائل در گفتمان حضرت امام (ره) بود. ایشان حکومت را وسیله ای برای تحقق عدالت می دانستند و معتقد بودند تحقق عدالت بدون سرکوب کردن مستکبران و چپاولگران میسّر نخواهد بود. در نظام اسلامی، رفع فقر و محرومیت، در شمار هدف‌های طراز اول می باشدو پایبندی به اصول انقلاب، بدون مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخنی بی‌معنی و ادعایی پوچ است.

وی اظهار داشت: امروز شاهد بروز مشکلاتی برای کارگران و معلمان که از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند. هستیم . از آنجا که جنبش دانشجویی  از متن مردم برآمده رسالت خود را پیگیری مطالبات حقوق ملت چه در سنگر دانشگاه و چه در کف میدان تعریف کرده است. به‌طور مثال بنده که امروز توفیق صحبت با شما عزیزان را دارم. هفته پیش به نمایندگی از بسیج دانشجویی در بین کارگران نجیب هفت تپه بودم. که به علت کم توجهی و اهمال مسؤلین سازمان خصوصی سازی ، دولت و قوه قضائیه  دچار مشکلاتی شده اند.. جنبش دانشجویی صدای رسا کارگران می‌باشد.

سلیمانی گفت: ما صدای کسانی هستیم و خواهیم بود که با بی تدبیری دولت ها سفره های پربرکت شان کوچکتر شد، کارگران بدانند که صاحبان اصلی انقلاب هستند و فرزندان خمینی در هرکجای کشور از خوزستان تا تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، اراک و تهران صدای رسای شما خواهند بود ما  نمایندگان شما هستیم و مطمئن باشید تا احقاق حقوق شما از پای نخواهیم نشست. شاهد باشید که امروز صدای شما عزیزان که دچار مشکلات اقتصادی هستید از تریبون نماز جمعه تهران شنیده می شود واین انعطاف پذیری جمهوری اسلامی می باشد که در رسمی ترین تریبون های خود صدای کارگران  را انعکاس می دهد.

وی با بیان اینکه در کنار تمام این ها مردم حق دارند بفهمند که ریشه‌های مشکلات اقتصادی کشور چیست؟ خاطرنشان کرد:  ما می دانیم مسائلی چون بانک ها، مدیران ناکارآمد که ارتباطی با انقلاب اسلامی ندارند. و چندین دلیل دیگر از دلایل وضع نابسامان اقتصادی کشور است. شاهد هستیم که هنوز یکی از دلایل اصلی این مشکلات به صورت صریح به مردم معرفی نشده است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف افزود: امروز می خواهم در خصوص تصمیم گیران وضع فعلی اقتصادی کشورمان صحبت کنم. جریانی که در ۳۰ سال گذشته نبض اقتصاد کشور را در دست گرفته اند اما امروز حاضر به پاسخگویی نیستند. جریانی که در کشور کمتر به آن ها پرداخته شده است. و به صورت چراغ خاموش درحال باز تولید خود در دانشگاه های مهم کشور و جذب نخبگان دانشگاهی هستند.

وی تصریح کرد: در کنار همه اینها افرادی نیز هستند که در چند سال اخیر تاثیرات جدی بر وضعیت موجود گذاشتند که کمتر مورد توجه قرار گرفتند. صریح تر سخن می گویم. رئیس کل مستعفی بانک مرکزی جناب آقای سیف را می‌گویم که سالهاست  از سیاست گذاران  پولی و بانکی کشور بود. که حاصل عملکرد ایشان تحقیر پول ملی و به وجود آمدن سلطان سکه ها شد.

سلیمانی اظهار داشت: نفر بعدی مدیریست که ژنرال یکی از مهم ترین وزرات خانه های اقتصادی کشور بود. آقای آخوندی را می گویم که با اجرا نکردن مرّات قانون در مالیات گرفتن از خانه های خالی، کاری کرد تا صاحب خانه شدن برای مردم و جوانان تبدیل به آرزو شود.

وی افزود: داستان عدم پاسخگویی ها به این نقطه ختم نمی شود.و در این میان نمی توان از نقش صاحب نظران اقتصادی چشم پوشی کرد. همان افرادی که همواره در متن تصمیم گیری های اقتصادی کشور بوده اند. همان ها که فرکانس ذهنی شان در منتهی علیه غرب تنظیم شده و مشکلات فعلی را رقم زدند.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: مسعود نیلی های اقتصاد را می گویم. که اقتصاد کشور را به وضع موجود کشاندند، وبا ژست حق  به جناب استعفا دادند. و ملت را با مشکلات تنها گذاشتند. مکتب نیاوران! خاستگاه این. افراد می باشد. که در حال بلعیدن انقلاب اسلامی هستند و هیچ صدایی از هیچ کس در نمی آید.

وی تاکید کرد: سوال ما از رئیس جمهور محترم کشور اینجاست آیا واقعا شما در خصوص این افراد و نتایج تفکرات این افراد می دانستید و نگفتید؟

سلیمانی گفت: از دیگر مسائلی که تاثیر جدی در به وجود آمدن مشکلات امروز برای مردم شده است. عدم شفافیت موجود در کشور است. به اطلاع شما نمازگزاران عزیز می رسانم جنبش دانشجویی پس ده ها میزگرد تخصصی و بررسی های کارشناسی به این مهم رسیده است که شفافیت حلقه مفقوده سیستم مدیریت کشور می باشد.اما هنوز صاحبان زر و زور بشدت در پی مقابله با این مسئله هستند.

وی افزود: برای ما سوال است دلایل آقایانی که تمام قد در مخالفت با قانون شفافیت آرای نمایندگان مجلس ایستاده اند چیست؟اینکه حریت نمایندگان از بین می‌رود!؟ بهتر است بگویند شفافیت، لابی و زد بند را از بین می‌برد. مردم را آگاه تر نسبت به عملکرد مسئولین می‌کند. و اجازه به وجود آمدن جریانی ضد مردم و به اسم مردم را نمی دهد. مطالبه ما  اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه یعنی شفافیت حقوق، مزایا و اموال مسئولین در هر سمتی می باشد.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: اگر مجلس شفاف شود تمام امور کشور شفاف خواهند شد. و گلوگاه این مسله مجلس است و خود مجلس مقابل این مهم ایستاده است.یکی دیگر از مصادیق شفافیت و پاسخگویی حضور مسؤلین در دانشگاه ها می باشد.

وی افزود: آقایان مسئول پاسخگو نیستند! که از حضور در دانشگاه بشدت اجتناب می کنند و با برگزاری جلسات پشت درهای بسته سعی در توجیه عدم پاسخگویی خود دارند. از همین تریبون تقدیر و تشکر میکنیم از جناب آقای محسنی اژه‌ای که یک تنه نماد پاسخگویی شدند و با حضور در جلسات چالشی در دانشگاه‌ ها نسبت به عملکرد قوه متبوعشان پاسخگو شدند.

سلیمانی گفت: دانشجویان انقلابی خود را موظف به روشنگری در امور و مطالبه مشکلات مردم می‌دانند و در راستای  همه اینها خود آستین بالا زده و در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی به مستضعفین و محرومان هستند.

وی افزود: جوانان مومن انقلابی با خود سازی در سنگر دانشگاه آماده ساختن کشوری در تراز انقلاب اسلامی می باشد. ما ادامه نسل همت ها باکری ها و باقری ها هستیم همان‌ها که جنگ سخت را مدیریت کردند. و پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند.ما نیز خود را برای ماموریت های خطیر انقلاب آماده کرده ایم.

سلیمانی تصریح کرد: ما مواجه هستیم با مسؤلانی که خود در ابتدای جوانی مسؤلیت های خطیری را برعهده گرفته و انجام داده اند اما امروزه حاضر به بکارگیری جوانان به بهانه هایی چون خامی و کم تجربگی نیستند. اما مردم عزیز بدانند جوانانی خود ساخته مسلح به علم و آشنا به مکتب روح الله وجود دارند. که انشاءالله ایران اسلامی را به قلل مرتفع عزت می رسانند.

وی با ذکر چند نکته خطاب به دشمنان ملت بزرگ ایران گفت: دانشجویان بیدار این کشور ۶۵ سال پیش ثابت کردند. جوانان این ملت سر سازش با استکبار را ندارند و نخواهند داشت.  ما همان نسل بزرگ نیا ها قندچی ها و شریعت رضوی ها هستیم. ما همان نسل وزوایی ها که با تسخیر سفارت جاسوسیت تو را تحقیر کردند. و جوانان همین ملت تصویر تحقیر تو را در جزیره فارسی نشان دادند. ان‌شاالله با یاری خداوند و به دست همین مردم انقلاب اسلامی به نقاطی که شایسته آن است خواهد رسید.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270691

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر