4

با جدیدترین گوشی هواوی موجود در بازار ایران آشنا شوید

  • کد خبر : 270822
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹

این گوشی میان رده به تازگی وارد بازار شده و با قیمتی در حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش می رسد. به طور کلی این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته ورژن ۲۰۱۸ Y9 به شمار می آید.

کالاسودا- گوشی هوشمند هواوی Y9 نسخه ۲۰۱۹ را می توان جدیدترین گوشی هواوی موجود در بازار ایران دانست. این گوشی میان رده به تازگی وارد بازار شده و با قیمتی در حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش می رسد. به طور کلی این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته ورژن ۲۰۱۸ Y9 به شمار می آید.

جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران با چه صفحه نمایشی عرضه می شود؟

جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۱۹٫۵ به ۹ و بریدگی صفحه نمایش (مانند گوشی های آیفون) روانه بازار شده و در بخش صفحه نمایش یکی از برترین میان رده ها به شمار می آید.

سال ۲۰۱۹ را باید زمان استفاده از پردازنده میان رده کایرین ۷۱۰ دانست. این پردازنده ۱۲ نانومتری، رقیبی جدی برای اسنپدراگون ۷۱۰ محسوب می شود و بدون شک باید شاهد استفاده از این چیپست روی گوشی های میان رده هواوی و آنر باشیم. این گوشی هوشمند در یک نسخه روانه بازار ایران شده و کاربران امکان استفاده از رم نرم افزاری چهار گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را خواهند داشت. این گوشی هوشمند قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی را نیز برای کاربران فراهم کرده است.جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران با چه صفحه نمایشی عرضه می شود؟

دوربین؛ نقطه قوت یا ضعف؟

جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران با چهار لنز دوربین در اختیار کاربران قرار می گیرد. هواوی لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران قابلیت فیلمبرداری به صورت فول اچ دی را برای کاربران مهیا می کند.

عرضه یک میان رده با چهار لنز دوربین به طور کلی یک نقطه قوت برای این محصول به شمار می رود اما این موضوع را باید در نظر گرفت که در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند، جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران ویژگی خاص و جدیدی برای عرضه ندارد. از این رو دوربین را می توان نقطه قوت گوشی های هواوی در سال جاری دانست و این ویژگی منحصر به گوشی هوشمند Y9 نیست؛ هواوی می توانست گوشی هوشمند خود را با لنزهای قدرتمند تری روانه بازار کند.

جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است که در مقایسه با میان رده های دیگر یک نقطه قوت محسوب می شود. این گوشی هوشمند با اندروید ۸٫۱ روانه بازار فروش شده است و به زودی به روزرسانی اندروید ۹ را دریافت می کند.

در حال حاضر جدیدترین گوشی هواوی در بازار ایران فروش خوبی دارد و به نظر می رسد با پایین آمدن قیمت گوشی های هوشمند، فروش به مراتب بالاتری را نیز تجربه کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270822

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر