3

وزیر خزانه‌داری آمریکا، رئیس کارکنان کاخ سفید می‎شود!

  • کد خبر : 270942
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

برخی گزارش‎ها حاکی از آن است که احتمالاً ترامپ پست ریاست کارکنان کاخ سفید را به وزیر خزانه‎داری دولت خود پیشنهاد خواهد کرد.

برخی گزارش‎ها حاکی از آن است که احتمالاً ترامپ پست ریاست کارکنان کاخ سفید را به وزیر خزانه‎داری دولت خود پیشنهاد خواهد کرد.

به گزارش افق نیوز/ رویترز نوشت، منابع آگاه می‎گویند با کنار‎گذاشتن «جان کلی» از سمت ریاست کارکنان کاخ سفید، ۲ گزینه احتمالی برای جانشینی وی وجود خواهد داشت که یکی از آنها «استیو منوچین» وزیر خزانه‎داری آمریکا و دیگری، «مارک میدوز» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا و رئیس «انجمن آزادی» این نهاد است.

البته، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از ابتدا قصد انتخاب یکی از این دو نفر را نداشته اما از آنجا که گزینه اصلی وی یعنی «نیک آیرس» از پذیرش پست امتناع کرده، فعلاً گانه‌زنی‌ها متوجه منوچین و میدوز است.

این درحالی است که آیرس رئیس دفتر مایک پنس معاون ترامپ بود اما دیروز به طور ناگهانی اعلام کرد که پایان سال میلادی جاری کاخ سفید را ترک می‎کند.

از سوی دیگر، منابع نزدیک به منوچین می‎گویند وی وزارت خزانه‎داری را گزینه مناسب ‎تری می‌بیند و به ماندن در این جایگاه متعهد است- اظهارنظری که موافقت وی با پذیرش پست ریاست کارکنان کاخ سفید را منتفی می‎کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=270942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر