2

در جلسه قطبی و برانکو چه گذشت؟ +تصویر

  • کد خبر : 271531
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

سرمربیان تیم های پرسپولیس و فولاد دو روز پیش در تهران با هم دیدار کردند و پیرامون مسائل مختلفی با هم به صحبت پرداختند، البته نه درباره نقل و انتقالات زمستانی.

قطبی برانکو

سرمربیان تیم های پرسپولیس و فولاد دو روز پیش در تهران با هم دیدار کردند و پیرامون مسائل مختلفی با هم به صحبت پرداختند، البته نه درباره نقل و انتقالات زمستانی.

 افشین قطبی و حضورش در لیگ ایران آخرین سورپرایز نیم فصل اول لیگ هجدهم بود. او پس از چهارده هفته نتایج نه چندان خوب تیم فولاد، به اهواز آمد و برای آخرین بازی نیم فصل این تیم را آماده کرد. از قضا فولادی ها در تبریز موفق شدند دست به کاری بزرگ بزنند و تراکتورسازی را با اولین باخت خانگی فصل روبرو کنند. این نتیجه امیدها به فولاد را بیشتر از پیش کرد و حالا یکی از جذاب ترین سوژه های فوتبال ایران، نقل و انتقالات نیم فصل تیم فولاد است. اینکه افشین قطبی در چه پست هایی نیاز به بازیکن دارد و دست روی کدام نفرات خواهد گذاشت، علامت سوال جذابی محسوب می شود.

قطبی که پس از بازی

شنیده می شود که افشین قطبی برای نیم فصل دوم در پست های مهاجم، وینگر چپ و دروازه بان تمایل به جذب بازیکن دارد و از مدیریت باشگاه درخواست کرده که بودجه مناسبی در نظر بگیرد و  به مدیریت اعلام کند که امکان چه میزان هزینه برای جذب بازیکن وجود دارد. پرسپولیس هم در پست های مدافع چپ، مدافع میانی و مهاجم نوک نیاز دارد بازیکن جدید بگیرد. همین مسئله باعث می شود که همپوشانی بین تقاضاهای این دو مربی وجود داشته باشد. هرچند که بعید به نظر می رسد پرسپولیس و فولاد برای تامین نفرات مدنظر خود سراغ بازارهای مشترک بروند. پرسپولیسی ها احتمالا در تیم های داخلی به دنبال بازیکنان مورد نظر می روند و فولاد نگاه ویژه ای به بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی دارد.

این اولین بار بود که این دو مربی یکدیگر را از نزدیک می دیدند. بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶، شایعاتی پیرامون حضور قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران وجود داشت که البته هرگز از سوی برانکو پذیرفته نشد. حالا تقدیر آنها را در کنار هم قرار داده است. اتفاقا دومین بازی نیم فصل دوم و افتتاحیه ورزشگاه مدرن فولاد آره نا هم تقابلی میان قطبی و برانکو خواهد بود.

این نکته را باید همیشه در ذهن داشت که برانکو و قطبی اگرچه حالتی دوستانه با یکدیگر دارند، اما به صورت بالقوه رقبای ویژه ای برای هم محسوب می شوند. دلیل عمده آن هم منشا مشترک محبوبیت آنها است که نزد هواداران تیم پرسپولیس است.

منبع: ورزش سه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271531

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر