مقایسه جنجالی دروازه‌بان استقلال و پرسپولیس توسط شفر

به گزارش افق نیوز/ اردوی تیم ملی در قطر هم اکنون در حال برگزاری است و سیدحسینی، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند ۳ دروازه بانی هستند که رقابت نزدیکی برای قرار گرفتن در لیستتیم ملی برای جام ملت ها دارند چراکه با اضافه شدن امیر عابدزاده به طور قطع نام یک دروازه بان از لیست تیم ملی خط خواهد خورد.
سیدحسین حسینی دروازه بانی است که در پایان فصل گذشته و بعد از اینکه از تیم ملی برای حضور در جام جهانی خط خورد زمزمه هایی مبنی برجدایی اش به گوش رسید اما شفر با این موضوع مخالفت کرد و اعلام کرد که به هر دو دروازه بان تیمش برای فصل جدید نیاز دارد.
اما با این حال با شروع فصل جدید حسینی کمتر فرصت بازی کردن  پیدا کرده است و شفر بیشتر ترجیح داده از مهدی رحمتی در ترکیب تیمش استفاده کند، دروازه بانی که اتفاقا نمایش قابل قبولی هم داشته است و در ۱۲ بازی که در این فصل درون دروازهاستقلال قرار گرفته است تنها ۴ گل دریافت کرده است.
حالا شاید این انتظار وجود داشته باشد که شفر از نگه داشتن حسینی پشیمان باشد چون به صورت طبیعی نیمکت نشینی هر دروازه بان باعث ایجاد حاشیه می شود. حسینی در این فصل یکی دو بار به نیمکت نشینی خود اعتراض کرده است چراکه در اوج آمادگی فرصت بازی به او نرسیده است و این شاید یک اتفاق طبیعی برای تیمی است که دو دروازه بان با کیفیت دارد.

اما نکته جالب این است که با وجود اینکه حسینی در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است، از نظر شفر کیفیتی برابر با علیرضا بیرانوند، دروازه بان اول پرسپولیس دارد، او در مصاحبه آخر هفته گذشته اش به ورزش سه گفت:  قبل از شروع فصل حسینی از ناحیه دست مصدوم شد و ۳ بازی را از دست داد. می خواست از بازی چهارم بازی کند اما رحمتی خیلی خوب بازی کرد و ما نمی توانستیم او را تغییر دهیم، این موضوعی است که حسینی باید آن را می پذیرفت. حسینی الان در تیم ملی و نزد آقای کی روش است و ۳ هفته برای تمرینات زمان دارد تا مواردی که به او گفته ام را انجام بدهد. اگر او این کار را انجام بدهد،  به نظرم از نظر کیفیت در حد دروازه بان تیم پرسپولیس است (بیرانوند).

ورزش۳