5

نماینده زاهدان: به پاکستانی‌ها گفتیم اگر نمی‌توانید مرزبان‌های ما را آزاد کنید، خودمان بیاییم

  • کد خبر : 271855
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

نماینده مردم زاهدان گفت: تذکرات لازم از طریق همتایان داخلی به همتایان خارجی صورت گرفته و دستگاه‌هایی که امنیت مرزها را بر عهده گرفته‌اند موارد لازم در این باره را مطرح کرده‌اند. به گزارش افق نیوز، علیم یارمحمدی درباره آخرین تلاش‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: تلاش‌هایی از سوی دو دولت […]

نماینده مردم زاهدان گفت: تذکرات لازم از طریق همتایان داخلی به همتایان خارجی صورت گرفته و دستگاه‌هایی که امنیت مرزها را بر عهده گرفته‌اند موارد لازم در این باره را مطرح کرده‌اند.
به گزارش افق نیوز، علیم یارمحمدی درباره آخرین تلاش‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: تلاش‌هایی از سوی دو دولت انجام می‌شود. دولت ایران و پاکستان تلاش‌هایی را صورت می‌دهند که قول داده بودند اقدامی جهت آزادی مرزبانان در اسرع وقت انجام شود.
وی تاکید کرد: می‌دانم که دستگاه‌ها به جد این موضوع را پیگیری می‌کنند اما زمان آن مشخص نیست. دستگاه‌های داخلی خودمان ازجمله وزارت امور خارجه، کمیسیون‌های مجلس و… بیشتر از ما به دنبال حل این قضیه هستند.
نماینده مردم زاهدان خاطرنشان کرد:‌ تذکرات لازم از طریق همتایان داخلی به همتایان خارجی صورت گرفته و دستگاه‌هایی که امنیت مرزها را بر عهده گرفته‌اند موارد لازم در این باره را مطرح کرده‌اند.
یارمحمدی با بیان اینکه راهکارهایی از سوی مسئولان ایرانی به همتایانشان در دولت پاکستان ارائه شده است، اظهار کرد: به آن‌ها گفته شده در این موارد که بار اول هم نیست اگر همکاری می‌کنید و برایتان مقدور است که سریعا اقدام کنید اما اگر می‌خواهید که روشی مشترک داشته باشیم این هم راهکاری است که اگر به ما اجازه دهید ما هم می‌آییم کار خود را انجام می‌دهیم تا اتفاقی برای عزیزان مرزبان ما نیافتد اما آن‌ها خودشان گفت‌اند که ما خودمان این کار را دنبال می‌کنیم.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=271855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر