2

دو هدف نقل و انتقالاتی قلعه نویی برای سپاهان فاش شد

  • کد خبر : 272005
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

جذب بازیکن به خصوص در بخش تهاجمی برای امیرقلعه نویی از این جهت پراهمیت است که در طول نیم فصل دوم که رقابت ها حساس تر می شود، نگران مصدومیت ها و محرومیت های احتمالی بازیکنان خود نباشد.

باشگاه سپاهان برای جذب علی دشتی وینگر تیم فوتبال سایپا و محمدرضا حسینی وینگر ذوب‌آهنی ها درخواست رسمی ارسال کرده است.

همانطور که پیش تر در مورد خریدهای احتمالی سپاهان گمانه زنی شده بود، امیرقلعه نویی برای تقویت تیم خود به دو وینگر احتیاج خواهد داشت، تا با قرار دادن آنها در کنار مهرداد محمدی و ساسان انصاری بتواند، قدرت بیشتری به بخش هجومی تیمش بدهد.

جذب بازیکن به خصوص در بخش تهاجمی برای امیرقلعه نویی از این جهت پراهمیت است که در طول نیم فصل دوم که رقابت ها حساس تر می شود، نگران مصدومیت ها و محرومیت های احتمالی بازیکنان خود نباشد.

Image result for ‫باشگاه سپاهان‬‎

برای این منظور امیرقلعه نویی دو هدف را برای تقویت بخش تهاجمی اش در نظر گرفته؛ محمد رضا حسینی فصل گذشته با امیرقلعه نویی نمایش های بسیار خوبی داشت و باشگاه سپاهان برای جذب او به ذوب آهن نامه رسمی ارسال کرده است. دیگر بازیکنی که مورد توجه امیرقلعه نویی قرار دارد، علی دشتی وینگر فصل گذشته پارس جنوبی است که طی نیم فصل نمایش های خوبی با علی دایی در سایپا داشته و گل او به استقلال را می توان در شمار بهترین گل های نیم فصل اول قرار داد.

البته هر دو بازیکنی که مورد توجه سپاهان قرار دارند، تحت قرارداد تیم های خود هستند و باید ببینیم آیا باشگاه سپاهان می تواند، با پیشنهادهایی که به مدیران دو باشگاه سایپا و ذوب آهن ارائه می کند، رضایت آنها را برای حضور این دو بازیکن در جمع طلایی پوشان جلب کند یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر