3

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۰/۹/| معامله آپارتمان ۱۰۰ میلیونی در تهران

  • کد خبر : 272362
  • ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۹

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۱۵۲ متری در دروس به قیمت ۳ میلیارد تومان و واحد ۷۰ متری ۲۲ ساله در شمیران نو به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن 1397/10/9/| معامله آپارتمان 100 میلیونی در تهران

به گزارش افق نیوز/ یک واحد مسکونی ۵۳ متری ۱۱ سال ساخت در زنجان به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۳ میلیون و۷۹۷ هزار تومان) معامله شده است.

در منطقه ۱۵ محله مینایی یک واحد مسکونی به مساحت ۵۰ متر و عمر ۴۷ ساله به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان، آپارتمان ۱۴۴ متری نوساز در ارامنه شمالی با قیمت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۴۹۴ هزار تومان)،  واحد ۷۰ متری ۲۲ ساله در شمیران نو به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان)، واحد ۴۷ ساله  ۷۹ متری در شوش به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان،‌ واحد ۱۵۲ متری ۳ سال ساخت در دروس به قیمت ۳ میلیارد تومان (هر مترمربع حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان)، واحد ۱۱۰ متری در حکیمیه با عمر ۱۰ سال به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان) و در افسریه شمالی واحد مسکونی ۶۰ متری با عمر ۱۸ سال به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان فروخته شده است.

همچنین یک واحد مسکونی ۳۴ ساله با مساحت ۶۱ متر در محدوده بازار به قیمت هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان یعنی مجموعا ۲۵۶ میلیون تومان معامله شده است. آپارتمان ۱۰۴ متری ۲۹ ساله واقع در اختیاریه به قیمت یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان و در گرگان آپارتمان ۵۴ متری با عمر ۴ سال به قیمت ۴۳۵ میلیون تومان در سامانه املاک و مستغلات ثبت معامله شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر