2

گروه هکری تهدید کرد «حقایق» ۱۱ سپتامبر را فاش می‌کند

  • کد خبر : 272718
  • ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

یک گروه هکری ادعا کرده اسناد «محرمانه‌ای» از شرکت‌های بیمه و سازمان‌های دولتی به دست آورده که حقایق مربوط به واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را افشا می‌کنند.

11 سپتامبر

یک گروه هکری ادعا کرده اسناد «محرمانه‌ای» از شرکت‌های بیمه و سازمان‌های دولتی به دست آورده که حقایق مربوط به واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را افشا می‌کنند.

به گزارش افق نیوز، یک گروه هکری ادعا کرده اسناد «محرمانه‌ای» از شرکت‌های بیمه و سازمان‌های دولتی به دست آورده که حقایق مربوط به واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را افشا می‌کنند.

این گروه هکری که Dark Overlord نام دارد تهدید کرده در صورتی که به آنها پول مدنظرشان پرداخت نشود، این اسناد را منتشر خواهند کرد. راشاتودی نوشته این گروه، پیش از ایننتفلیکس، کلینیک‌های جراحی پلاستیک و برخی سازمان‌های حساس دیگر را هک کرده است.

Dark Overlord ادعا کرده این اسناد حقایق مربوط به یکی از مرموزترین روزهای تاریخ جهان، یعنی ۱۱ سپتامبر را بازگو خواهد کرد.

در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، دو هواپیمای مسافربری به ضلع‌های شمالی و جنوبی برج‌های دو قلویتجارت جهانی اصابت کرد. شیء پرنده‌ای که ادعا می‌شد هواپیمای مسافربری است به ساختمان پنتاگون برخورد کرد و یک هواپیمای مسافربری دیگر هم در منطقه شانکسویل سقوط کرد.

مقام‌های آمریکایی مدعی شده‌اند گروه تروریستی القاعده عملیات ربودن این هواپیماها و حمله تروریستی با آنها را به عهده داشته است. با این حال، دانشمندان علوم مختلف در روایت‌های رسمی آمریکا از این حادثه تشکیک کرده‌اند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272718

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر