2

یک شرکت بورسی سرمایه خود را ۹۰۹ درصد افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 272886
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پیشنهاد افزایش ۹۰۹ درصدی سرمایه کنونی خود از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به مجمع عمومی فوق العاده ارائه کرد.

هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پیشنهاد افزایش ۹۰۹ درصدی سرمایه کنونی خود از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به مجمع عمومی فوق العاده ارائه کرد.

یک شرکت بورسی سرمایه خود را 909 درصد افزایش می‌دهد

به گزارش افق نیوز، هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با تکیه بر  ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار که در ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۵ به تصویب هیات مدیره این سازمان رسیده، گزارش توجیهی خود برای افزایش ۹۰۹ درصدی سرمایه کنونی را به سازمان بورس ارسال کرده است.

مطابق با این گزارش، هیات مدیره هپکو پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۳۳۶,۶۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳,۵۸۳,۰۳۵,۴۷۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌هاکه در تاریخ ۱۰ دی ماه امسال به تصویب این هیات مدیره رسیده را جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور در حالی هنوز منتشر نشده که انجام این افزایش سرمایه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده خواهد بود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=272886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر