4

ثبت نام در هیات مدیره بانک ملت با تائید ۵ درصد سهام‌داران و کارت ملی

  • کد خبر : 273057
  • ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

مدارک لازم برای ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات مدیره بانک ملت علاوه بر ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل ۵ درصد سهامداران این بانک، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی اعلام شده است.

مدارک لازم برای ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات مدیره بانک ملت علاوه بر ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل ۵ درصد سهامداران این بانک، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی اعلام شده است.

ثبت نام در هیات مدیره بانک ملت با تائید ۵ درصد سهام‌داران و کارت ملی

به گزارش افق نیوز/ بانک ملت در فراخوانی نسبت به عضویت در هیات مدیره این بانک دعوت کرده است.

در اطلاعیه این بانک آمده که در اجرای مفاد ماده ۶۱ اساسنامه بانک ملت با توجه به انتخاب اعضای هیات مدیره این بانک در سال ۱۳۹۸ در دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و همچنین با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند ، اسامی داوطلبان عضویت در هیات مدیره باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب شوند.

در عین حال اسامی داوطلبان عضویت در هیات مدیره نیز می‌بایست جهت تأیید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تأیید برای رأی گیری به مجمع فوق العاده معرفی شوند.

بر این اساس از سهامداران متقاضی عضویت در هیات مدیره بانک ملت درخواست شده، در صورت برخورداری از شرایط احصاء شده در ماده ۶۳ اساسنامه این بانک ، حداکثر تا تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ به ساختمان اداره کل حسابداری مالی بانک ملت واقع در خیابان ولی عصر تهران مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات مدیره بانک ملت علاوه بر ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل ۵ درصد سهامداران این بانک، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی در کنار ارائه سایر مدارک مورد نیاز در این فرم اعلام شده است.

به گزارش فارس؛ بر اساس قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور انتخاب مدیرعامل و هیأت‌ مدیره بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری پس از صدور تأیید صلاحیت حرفه‌ای و وثاقت و امانت آنان از سوی بانک مرکزی امکان‌پذیر است.

این افراد باید حداقل دارای ۱۰ سال سابقه در زمینه‌های مالی، بانکی و بازرگانی و دانشنامه کارشناسی مرتبط باشند. نحوه احراز شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با پیشنهاد مشترک بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب شورای پول و ‌اعتبار تعیین می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر