2

بروجردی: اروپا در آزمون مقاومت مقابل آمریکا نمره رد گرفته‌ است

  • کد خبر : 273093
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اروپایی‌ها تاکنون در آزمون مقاومت در برابر فشار آمریکا نمره رد گرفته‌‌اند.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها برای راه‌اندازی spv، گفت: اروپایی‌ها علاقمند هستند یک کار جدی را با ایران شروع کنند اما با توجه به اینکه آمریکایی‌ها شرکت‌های متعدد اروپایی و غیر‌اروپایی را تهدید به تحریم می‌کنند و به کشورهای مختلف فشار سیاسی وارد می‌کنند، در اجرای ساز و کار مالی با ایران تعلل‌هایی دارند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها تاکنون در آزمون مقاومت در برابر فشار آمریکا نمره ردی گرفتند، اما با توجه به تعهدی که به جمهوری اسلامی ایران دارند باید راهکاری برای عبور از این آزمون را برای خود پیدا کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر اینکه کشورهایی مانند چین و روسیه از تعلل کشورهای اروپایی به نحوه احسن استفاده کرده  و فصل جدیدی از تعاملات را با ایران بازکردند، افزود: اروپایی‌ها باید بدانند جمهوری‌اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته هیچ‌گاه در خلاء نمانده و همواره رو به پیشرفت بوده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرد: اگر اروپایی‌ها اقتدار خود را در برابر آمریکا‌ نشان ندهند بازهم در خلاء نخواهیم ماند و با همکاری سایر کشورها مشکلات خودمان را حل می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273093

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر