3

سایپا حلقه اتصال قطعه‌سازان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی شد

  • کد خبر : 273124
  • ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران باحضور گروه خودروسازی سایپا آغاز به‌کار کرد.

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایپانیوز، در این نمایشگاه که باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات خودرویی برگزار می‌شود، گروه خودروسازی سایپا با اختصاص فضایی جهت معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی برای نخستین‌بار فضایی را فراهم کرده تا قطعات و محصولات مورد نیاز در صنعت خودرو که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

همچنین قطعه‌سازان فعال در زیرمجموعه گروه سایپا نیز آخرین محصولات خود را که در داخل طراحی و ساخته شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

در این نمایشگاه همچنین قطعات برخوردار از فناوری‌های پیشرفته که نیازمند داخلی‌سازی هستند نیز معرفی شده‌اند تولیدکنندگان ایرانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ساخت این قطعات دارند بتوانند در این حوزه مشارکت کنند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه که در شهر آفتاب برگزار می‌شود، در فضایی به مساحت ۳ هزار متر مربع، در قالب شرکت‌های سایپا، سایپادیزل، زامیاد، مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، مرکز امور مشتریان سایپا، سازه‌گستر سایپا، مگاموتور، ایندامین، رینگ سایپا، پلاسکوکار، سایپاآذین، سایپاپرس، فنرسازی زر، سایپایدک، شرکت خدمات فنی رنا، سایپاشیشه، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و رادیاتور ایران دستاوردهای خود را با رویکرد داخلی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های ایرانی به نمایش درآورده است.

همچنین برای نخستین‌بار فرایند تکوین محصول از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایش خودرو رهام، ساینا برقی، آریو تاکسی، تیبا تاکسی، برلیانس تاکسی، کامیون KX480، کاوه، فوتون، ریچ، پادرا، ون زامیاد به همراه فرایند بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان توسط مرکز امور مشتریان سایپا، از دیگر برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران است.

این نمایشگاه تا روز جمعه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273124

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر