واکنش پیشکسوت پرسپولیس به احتمال حضور بودیمیر در جمع سرخپوشان

به گزارش افق نیوز/ فراز فاطمی مهاجم پیشین پرسپولیس، یک بازیکن سرزن و فیزیکی بود. او شرایط مهاجمان بلندزن را بیشتر درک می‌کند و یکی از پیشکسوتانی است که می‌تواند درخصوص جذب «ماریو بودیمیر» مهاجم مد نظر برانکو نظر بدهد.

فاطمی به ما گفت: «قطعاً پرسپولیس به چنین مهاجمی نیاز دارد. زیرا اکثراً با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کند و در این سیستم، در دو سمت میدان تعداد بازیکنان قابل توجهی داریم. پس اگر پرسپولیس بتواند به خوبی از چنین بازیکنی استفاده کند، توانایی آن را دارد که تعداد گل‌های زده را افزایش بدهد. وقتی بازی‌ها گره می‌خورد، همه تیم‌ها رو به بازی مستقیم می‌آورند و پرسپولیس هم باید برای استفاده درست از این سیستم، چاره‌اندیشی کند.»

او اضافه کرد: «البته در نیم‌فصل اول هم علی علیپور و گادوین منشا به عنوان بازیکنان سرزن در ترکیب تیم قرار گرفتند، اما اینکه بازیکن کروات در صورت حضور در پرسپولیس، بتواند روی افزایش گل‌های زده تیم هم تأثیر بگذارد، بحث دیگری است. این موضوع به کیفیت بازیکن برمی‌گردد.»

فاطمی در نهایت گفت: «اگر مهاجم مورد نظر برانکو، بازیکن کارنامه‌داری باشد، می‌تواند تفاوت‌هایی را ایجاد کند ولی متأسفانه در اکثر مواقع، بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می‌آیند، دوران اوج‌شان تمام شده و خیلی کم سراغ داریم بازیکنانی مثل ابراهیم توره یا مامه تیام به لیگ ایران بیایند و کار خاصی را رقم بزنند.»

خبر ورزشی