3

صفارهرندی: برخی برای دادن آدرس غلط بودجه نهادهای حوزوی را سیبل قرار می‌دهند

  • کد خبر : 273422
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

امسال و سال گذشته در عاشورا نیز از بحث مذاکره امام حسین(ع) با یزید سخن می گفتند و قطعا برای تک تک این روزهای بزرگ نیز چنین برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

صفارهرندی: برخی برای دادن آدرس غلط بودجه نهادهای حوزوی را سیبل قرار می‌دهند

افق نیوز/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: واقعا نمی دانیم که جامعه المصطفی با اینها چه کرده است که همیشه این روزها داد آنها برپا است؛ این نهاد چه کرده است، جز اینکه در جای جای جهان جای پای انقلاب اسلامی دیده می شود.

محمد حسین صفارهرندی امروز در همایش بصیرتی سازمان بسیج فرهنگیان که در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به توطئه ترامپ و آمریکا در تحریم های آبان ماه بیان کرد: آمریکا و فتنه گران داخلی و خارجی سعی داشتند پیش از ۱۳ آبان با ترس از تحریم ها و ایجاد ایراد به نظام کاری کنند که روز مقابله رسمی نظام اسلامی با استکبار را به روزی می بدل کنند که مردم از ترس آینده خود به خیابان ریخته و دوستی خود را آمریکا را فریاد بزنند تا تابلوی ۱۳ آبان برای همیشه از بین برود.

وی با ذکر این مطلب که دشمن برای یکایک آرمان های ما، ضد آرمان تدارک دیده اند، گفت: امسال و سال گذشته در عاشورا نیز از بحث مذاکره امام حسین(ع) با یزید سخن می گفتند و قطعا برای تک تک این روزهای بزرگ نیز چنین برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

وی با ذکر این مطلب که انقلابیون و مردم همیشه باید همیشه مراقب تابلوهای خود باشند و اگر خدشه ای به این تابلو وارد شد، آن را اصلاح کنند، یادآورشد: برخی اوقات همیشه تقصیر مردم نیست بلکه گاهی تصویری که مسئولان به مردم ارایه می دهند مردم را متقاعد نمی کند و برای حل مشکلاتشان به نسخه‎های دیگر مراجعه می کنند؛ زخم معیشت از زخم هایی است که رهبر انقلاب بر ترمیم آن به جهت جلوگیری از تلاش دشمن نفوذ از این طریق تاکید فرمودند.

صفارهرندی در بخش پایانی سخنان خود به حاشیه سازی عده ای در خصوص بودجه نهادهای حوزوی و المصطفی(ص)، گفت: واقعا نمی دانیم که جامعه المصطفی با اینها چه کرده است که همیشه این روزها داد آنها برپا است؛ این نهاد چه کرده است، جز اینکه در جای جای جهان جای پای انقلاب اسلامی دیده می شود.

وی گفت: برخی دانش آموختگان المصطفی به مقامات عالی برخی از کشورها رسیده اند؛ همین کار را که آمریکایی ها می کنند به تحسین آنها می پردازند که چه آینده نگری دست زدند؟ کل بودجه فرهنگی کشور نسبت به کل بودجه دو نیم درصد بودجه است ولی همیشه حوزه و نهادهای حوزوی را سیبل خود قرار می دهند تا آدرس غلط بدهند.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر