2

رضایت مشتری در گرو تامین قطعات و ارائه خدمات با کیفیت است

  • کد خبر : 273488
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا اظهار داشت: سطح دسترسی به قطعات و خدمات از مهمترین عوامل موثر در بهبود کیفیت کار این شرکت است.

به گزارش افق نیوز  و به نقل از  سایپانیوز، بابک منصوری با بیان اینکه یکی از اهداف خدمات فنی رنا، افزایش و جلب رضایت مشتری است افزود: تامین و توزیع قطعات با کیفیت و قیمت مناسب از عوامل اصلی در این زمینه است. همچنین تمرکز بر شناسایی نیازها، تامین و توزیع به موقع قطعات، حفظ و نگهداری عاملیت‌های وفادار از جمله برنامه‌های مهم شرکت خدمات فنی رنا در حوزه بازرگانی است.

وی ادامه داد: شبکه گسترده توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی خدمات فنی رنا است و ما به دلیل برخورداری از چنین شبکه‌ای به خود می‌بالیم. عاملیت‌های فروش با توسعه توزیع قطعات اصلی با قیمت مناسب، می‌توانند سهم به سزایی در گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش سایپا دیزل داشته باشند.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا اظهار کرد: افزایش سطح دسترسی به قطعات از مهمترین اهداف خدمات فنی رنا در بخش بازرگانی است و افزایش حس اعتماد در مشتریان یکی از دغدغه‌های ارزشمند خدمات فنی رنا است که در این زمینه تامین قطعات به صورت انحصاری از تامین کنندگان معتبر داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

منصوری با اشاره به زیان ناشی از قطعات غیر اصلی و غیر ایمن، به مصرف کننده و منافع شرکت گفت: شبکه نمایندگی ها  باید در زمینه مقابله با توزیع قطعات بی کیفیت پیش قدم باشند. یکی از مشکلاتی که خدمات فنی رنا در سال های اخیر با آن مواجه بوده رشد روزافزون قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار است که موجب تحمیل هزینه‌های گزاف به مالکان خودرو شده است.

وی گفت: همه ما به خصوص عاملین فروش، وظیفه داریم مشتری را به استفاده از قطعات اصلی هدایت کنیم. تأمین به ‌موقع قطعات، سرعت در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان از مهمترین برنامه‌های خدمات فنی رنا  است و انتظار می‌رود با تحقق این برنامه‌ها ضمن کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تأثیرگذاری را ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به اینکه افزایش و تامین رضایت مشتری در گرو دسترسی مناسب به قطعات، آموزش مستمر مخاطبین بازار هدف، شفاف سازی و ارائه خدمات است، ادامه داد: مشتری انتظار دارد که از خدمات مناسب به همراه قطعات با کیفیت استفاده کند، لذا وظیفه ما در شرکت خدمات فنی رنا این است که این شرایط را برای مشتری فراهم کنیم و نمایندگی ها در این زمینه در خط مقدم قرار دارند.

وی افزود: نمایندگی ها، بازوهای اجرایی خدمات فنی رنا در بازار هستند و نقش موثری در تقویت حس اعتماد مشتریان دارند. تعامل دوسویه با نمایندگی ها به منظور افزایش سهم بازار از جمله مواردی است که در رابطه با نمایندگی ها مد نظر قرار گرفته است. به دنبال توسعه، آموزش مستمر  و ارتقاء نمایندگی ها هستیم و برای افزایش سهم بازار باید تغییر رویکرد و روش های فروش و خدمات بروز را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا اظهار کرد: رابطه ما با نمایندگی ها، رابطه برنده – برنده است و در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های خدمات فنی رنا این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. ما همواره حامی نمایندگی ها بوده‌ و در شرایط دشوار اقتصادی در کنار آن ها هستیم.

بنابر این گزارش، شرکت خدمات فنی رنا در سال جاری به منظور افزایش رضایت مشتریان طرح‌های متنوعی را در بخش فروش قطعه به مرحله اجرا رسانده است تا ضمن افزایش سهم خدمات فنی رنا از بازار قطعات یدکی، مشتریان نیز دسترسی بهتری به قطعات اصلی و با کیفیت داشته باشند که از جمله این اقدامات می‌توان  به احیاء برند رنا پس از ۱۱ سال، استانداردسازی بسته بندی قطعات، تفکیک فروش خدماتی و تجاری، تغییر در نحوه سفارش گذاری، تامین و توزیع قطعات، طرح اصالت قطعه و همچنین مقابله با تولید و توزیع قطعات تقلبی و بی کیفیت، تجاری سازی قطعات، داخلی سازی، ارزان سازی، آموزش مستمر مخاطبین، مشارکت نمایندگان در پروژه ها، حضور مستمر در بازار، انجام پروموشن های دوره ای و… اشاره کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر