3

دشمنان اگر اشتباه کنند پاسخی پشیمان کننده دریافت خواهند کرد

  • کد خبر : 273505
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: پیام ما برای کشورهای دوست و همسایه همواره صلح و دوستی است و به دشمنان می گوییم که اگر اشتباه کنند پاسخی قاطع و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

به گزارش افق نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری ظهر جمعه پس از پایان هشتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این رزمایش عملیات هایی از جمله پرتاب بمب، راکت، موشک و نبرد هوایی و حتی زدن موشک در هوا توسط هواپیمای دیگر و بار ریزی توسط هواپیما های ترابری بسیار خوب ، به موقع و با اقتدار انجام شد.
وی افزود: در رزمایش نهاجا هواپیماهایی که به دست توانمند نیروهای صنعتی ما در نیروی هوایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه های کشور به روز شده اند با استفاده از تجهیزات بومی توسط خلبانان پرورش یافته در داخل کشور به بهترین شکل دست به عملیات زدند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه به جایی رسیده ایم که تمام خلبانان در داخل کشور آموزش می دهیم و هواپیما تولید و بهینه سازی می کنیم، گفت: هواپیماهای صاعقه که توسط متخصصان داخلی تولید شده است به خوبی و با اقتدار بمباران اهداف از پیش تعیین شده را انجام دادند
دریادار سیاری افزود: عملیات هایی که در این رزمایش انجام شد نشان دهنده اقتدار و توانمندی عظیمی است که در نیروی هوایی الهی و قهرمان ارتش وجود دارد.
وی با بیان اینکه سن خلبانان حاضر در این‌رزمایش بین ۲۰ تا ۲۸ سال است ، اظهارداشت: تلاش و آمادگی بالای نیروی هوای ارتش در شرایطی است که از ابتدای انقلاب تحت شدید ترین تحریم ها قرار داریم.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این که به بیش از ۹۵ درصد اهداف تعیین شده در هشتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نهاجا دست یافته ایم افزود: اگر چه به اهداف خود از برگزاری این رزمایش دست یافته ایم اما به این کفایت نمی کتین و نگاه ما همواره رو به جلو است و با رصد تهدیدات به دنبال این هستیم که هر روز بهتر از روز گذشته باشیم.
دریادار سیاری پیام این رزمایش را اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: این‌رزمایش برای دوستان خوشحال کننده است و به دشمن نشان می دهد که اگر اشتباه کنند پاسخی قاطع و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر