4

«تقصیر تحریم است؟» جلوی مفسدان اقتصادی را بگیریم مشکلات اقتصادی حل می‎شود

  • کد خبر : 273576
  • ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۹:۴۸

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با رد ادعاهای مربوط به تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و تاکید بر این‌که ایران کمبود مالی ندارد، گفت: باید جلوی باندبازها و اختلال گران اقتصادی گرفته شده و نیروهای انقلابی را مانند زمان جنگ به کار بگیریم.

«تقصیر تحریم است؟»|جلوی مفسدان اقتصادی را بگیریم مشکلات اقتصادی حل می‎شود

افق نیوز، حسن نوروزی در واکنش به ادعای برخی مسئولان دولتی که دلیل مشکلات اقتصادی را تحریم‌ عنوان می‌کنند، اظهار کرد: اصلا و ابدا این ادعا را قبول نداریم، باید با اتحاد و وحدت، جلوگیری از ریخت و پاش، جلوگیری از نیروهای متعهد و متدین انقلابی کار را پیش ببریم.

وی با تاکید بر این‌که وضعیت کنونی کشور از دوران جنگ بدتر نیست، افزود: الان بهترین وضعیت را در همه امور اقتصادی از جمله ساخت و سازها داریم.

وی تاکید کرد: باید از باندبازی‌های جلوگیری به عمل آید؛ کسانی هستند که گوشت را از شمال وارد می‌کنند دو تا سه برابر در بازار آنرا می‌فروشند و دام زنده را به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌کنند.

وی با بیان  این‌که این افراد به میلیاردها تومان پول دست یافته‌اند،‌ گفت: در همه مسائل باید جلوی باندبازها، سرمایه‌اندوزان، زراندوزان و اختلال گران اقتصادی را گرفت و نیروهای انقلابی را مانند زمان جنگ به کار گرفت.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد:‌ایران نه کمبود مالی دارد و نه این‌که تحریم می‌تواند در اقتصاد آن اثرگذار باشد. مشکل فقط از عدم همکاری، نبود انسجام و عدم وحدت است.

نوروزی در ادامه گفت: باید وزارت بازرگانی را احیا کنیم؛ با این کار کنترل در بازار را ایجا خواهیم کرد، از سوی دیگر چنانچه بتوانیم کنترل بانک‌ها و صادرکنندگان و واردکنندگان را تقویت کنیم و جلوی زراندوران، سرمایه‌اندروزان و کسانیه به آلاف و الوف یک شبه رسیده‌اند که ۱۰۰۰ خانواده بیشتر نیستند را بگیریم، هیچ مشکل اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=273576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر