4

تاکنون ۲۲ زائران ایرانی در مدینه منوره جان باخته اند.

  • کد خبر : 2743
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱

وی یادآور شد: همچنین دو مورد فوتی حدود چهل سالگی داشتیم که یکی از این بیماران به دلیل لخته عروق ریوی در مدینه منوره جان داد. نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره گفت: از ابتدای فعالیت مرکز پزشکی در مدینه منوره تاکنون ۲۲ زائران ایرانی در این شهر مقدس جان باخته اند. […]

وی یادآور شد: همچنین دو مورد فوتی حدود چهل سالگی داشتیم که یکی از این بیماران به دلیل لخته عروق ریوی در مدینه منوره جان داد.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره گفت: از ابتدای فعالیت مرکز پزشکی در مدینه منوره تاکنون ۲۲ زائران ایرانی در این شهر مقدس جان باخته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر شوشتری زاده، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره گفت: ارائه خدمات پزشکی حج تا روز پایانی حضور زائران ایرانی در مدینه منوره ادامه دارد و هیئت پزشکی برای ارائه خدمات همه جانبه هیئت پزشکی در این سرزمین حضور جدی خواهد داشت.
وی در تشریح فعالیتهای پزشکی مرکز مدینه منوره اعلام کرد: از ابتدای فعالیت این مرکز همزمان با شروع عمره مفرده، روزانه ۱۶۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه می کنند که بیماران در دو بخش تخصصی و عمومی درمان می شوند.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره گفت: تاکنون ۲۲ نفر فوتی داشته ایم که همگی آن ها بالای ۶۰ سال داشتند و دلیل اصلی آن هم مشکلات قلبی و بیماری های زمینه ای و بدخیم بوده است.
وی یادآور شد: همچنین دو مورد فوتی حدود چهل سالگی داشتیم که یکی از این بیماران به دلیل لخته عروق ریوی در مدینه منوره جان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، دکتر شوشتری زاده خاطر نشان کرد: تاکنون بیماری خاصی در میان زائران ایرانی وجود نداشته است و خوشبختانه وضعیت بیماران نسبت به گذشته مطلوب بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2743

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر