2

علیرضا بیرانوند، سوپرمن قصه‌های فانتزی تیم ملی ایران! + عکس

  • کد خبر : 274488
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی احمد ال‌مهاجری در دقیقه ۲ دیدار برابر عمان، نشان داد که لایق‌ترین میراث‌دار بزرگانی چون ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده است!

تیم ملی ایران در نبردی که برایش حکم مرگ و زندگی دارد از ساعت ۲۰:۳۰  در دیداری پرهیجان و بسیار حساس از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف عمان رفت تا به دنبال سرنوشتی تاریخی، محمد بن‌زاید شهر ابوظبی شاهد این نبرد بزرگ جام هفدهم باشد.

 

برهم ریختگی و آشفتگی خطوط تیم ملی ایران در ابتدای کار باعث شد تا عمانی‌ها روی یک ضدحمله برق‌آسا با تنها یک پاس بلند، مهاجم خود را در موقعیت تک به تک با دروازه ایران قرار دهند و مجید حسینی به اجبار، بازیکن حریف را سرنگون کند و در دقیقه ۲، داور مکزیکی این بازی اعلام پنالتی به سود عمان کند و آب سردی بر پیکر یوزها ریخته شود.

 

سابقۀ طلایی علیرضا بیرانوند و شاهکارش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در برابر کریستیانو رونالدو و پرتغال، در آن لحظات سنگین و التهاب‌آور، بدل به دلگرمی هواداران تیم ملی شده بود، چرا که او با سوپرسیوهای خود در گذشته نشان داده بود که مرد لحظات کلیدی است و می‌توان بر رویش حساب کرد. احمد ال‌مهاجری زننده پنالتی عمانی‌ها شاید نمی‌دانست که در برابر چه دروازه‌بان بزرگ و افسانه‌ای قرار می‌گیرد! چرا که اگر می‌دانست از اضطراب و تشویش دست و پایش را گم می‌کرد و از زدن ضربه پنالتی انصراف می‌داد! اما او می‌خواست که احساس ناامیدی کریستیانو را در برابر بیرو تجربه کند!

سوپر سیو علیرضا بیرانوند با دست موافق برای باقی نگه داشتن ایران در جام هفدهم، به اندازه‌ای فوتبال ایران را به وجد آورد که در جام جهانی به وجد آورده بود! احمد ال‌مهاجری در دقیقه ۲، در همان لحظاتی که از شعف اندیشیدن به پیروزی در آسمان‌ها سیر می‌کرد با دستان غیورپسر ایران، از اوج آسمان‌ها به زمین کوبیده شد تا درس عبرت بگیرد که برابر دروازه‌ ایران، رویاپردازی ممنوع است.

دستان طلایی علیرضا بیرانوند برای اولین بار نیست که ایران را نجات می‌دهد و رویای تیم ملی را زنده نگه می‌دارد! دستان امن پسر ایران، زمینه‌ای را ساخت تا علیرضا جهانبهش پاسخ کوبنده‌ای را به عمانی‌ها بدهد و پیروزی را به ایران هدیه بدهد، او لایق‌ترین میراث‌دار مردانی بزرگ چون احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی در درون دروازه ایران است که ۸۰ میلیون هوادار، به داشتن او، به خود می‌بالند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر