به گزارش افق نیوز/ سهراب بختیاری زاده که به همراه تیم ملی امید در اردوی قطر حضور دارد پیرامون مسابقه ایران برابر عمان در جام ملت های آسیا گفت:خوشبختانه بازی خوبی انجام شد و نتیجه خوبی گرفتیم که ما را به مرحله بعدی رساند. طبیعتا حساسیت مرحله حذفی بیشتر است و روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد خصوصا با توجه به اینکه ما تیم قدرتمندتری نسبت به عمان هستیم و روی کاغذ انتظارات بیشتری از ما وجود داشت که فشار روانی مضاعفی ایجاد می کند. به نظرم عمان در شروع بازی راحت تر از ما بود و به همین شکل صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما خوشبختانه بیرانوند این ضربه را مهار کرد. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و بسیار خوب کار کردیم تا مقابل تیم با انگیزه عمان به یک پیروزی شیرین برسیم.

مدافع اسبق تیم ملی همچنین گفت:تیم ما حالا به آرامش نیاز دارد و همه ما در ایجاد این آرامش تاثیرگذار هستیم. خصوصا از تهران باید جو مناسب و شرایط خوبی به تیم تزریق شود. در واقع همه اهالی فوتبال از تیم حمایت کنند تا مراحل بعدی را هم به خوبی سپری کنیم و این حمایت همه جانبه در اطراف تیم شکل بگیرد.

بختیاری زاده در پایان پیرامون چین اظهار داشت: قطعا ما نسبت به آنها تیم قدرتمندتر و بهتری هستیم اما چینی ها هم نظم خوبی پیدا کرده اند و به خوبی به بازی بر می گردند که این مسئله مهمی است. تیمشان در کارهای فنی انعطاف خوبی دارد و ساختار تاکتیکی خودش را حفظ می کند. فراموش نکنیم که در مرحله حذفی فرصت هیچ اشتباهی وجود ندارد و باید در این مرحله بدون اشتباه و با تمرکز بازی کنیم تا به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم پایانی برسیم.

برنا