3

پاسخ بازی آمیرزا آپدیت بهمن ۱۳۹۷

  • کد خبر : 275005
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

از سرگرم کننده ترین بازی های که در سال های گذشته توسط بازی سازان ایرانی ساخته شده است، بازی محبوب آمیرزا می باشد.

این بازی تا امروز بیش از ۵ میلیون کاربر با استفاده از سیستم عامل اندروید و بیش از ۲ میلیون کاربر نیز از تلفن های همراه آیفون به دست آورده است. پاسخ بازی آمیرزا را به صورت مرحله به مرحله و فصل به فصل به دست آورید. اگر چه این جواب ها در سایت های زیادی به صورت کامل قرار گرفته است ولی جذابیت چنین بازی هایی به این است که بتوانید خودتان تک تک مرحله های آن را حل کرده و بازی را به پایان برسانید. تنوع کاربران بازی آمیرزا باعث شده است تیم بازی ساز آن در آپدیت های خود مرحله های متنوع تری به آن اضافه نماید.

این بازی با سادگی تمام در بخش ایده آغاز شده است و هر کس می تواد بدون هیچ پیچیدگی خاصی بازی آمیرزا را به انتها برساند. خلاقیت هایی که در بخش گرافیکی و شخصیت سازی بازی آمیرزا صورت گرفته است تا امروز طرفداران زیادی به دست آورده است و برخی از بازی های جدیدتر نیز از این ایده های گرافیکی کمک گرفته اند. با وجود این که بخش گرافیکی در دست یابی به پاسخ بازی آمیرزا نقش بسیار مهمی نخواهد داشت اما این بخش می تواند تمرکز کاربر را برای انجام این امور بالاتر ببرد تا بازی کنندگان بتوانند از حداکثر توانایی های ذهنی خود جهت حل کردن مرحله های مختلف بازی استفاده نمایند.

پاسخ بازی آمیرزا

بررسی خود را با بازی جذاب دیگری ادامه خواهیم داد که کمی دیرتر از بازی آمیرزا شناخته شد ولی خیلی زود توانست رضایت کاربران خودش را به دست بیاورد. این بازی محبوب که نامی کاملا آشنا دارد بازی فندق می باشد. تعداد افرادی که تا امروز به جواب بازی فندق دست پیدا کرده اند بسیار کمتر از افرادی است که در بازی آمیرزا موفق بوده اند. این موضوع دشوارتر بودن بازی فندق را بیان نمی کند و این مسئله به تعداد کاربران هر دو بازی بستگی دارد. بازی فندق همچنین خیلی سریع تر موفق به دریافت کاربرانی شده است که این بازی را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند. در حالی که بازی آمیرزا برای این موضوع در حدود یک سال به زمان نیاز داشت.

بازی فندق ادامه دهنده راه بزرگانی هم چون بازی آمیرزا می باشد و این موضوع کاملا طبیعی است که بتواند خیلی سریع تر از رقبای خودش به محبوبیت برسد. چرا که پیش از انتشار این بازی، بازی های دیگر این سبک، نقش بسیار مهمی در معرفی سبک خودشان به کاربران داشته اند و بازی فندق درست زمانی انتشار یافت، که این سبک به خوبی بین کاربران به محبوبیت دست یافته بود. البته جواب بازی فندق نیز تا حدودی تحت تاثیر این بازی ها قرار گرفته است و تعداد زیادی از کاربران که پیش از این بازی های دیگر این سبک را انجام داده اند، نسبت به مرحله های این بازی آمادگی بیشتری دارند. این در حالی است که بازی دیگری هم چون آمیرزا کاربران خود را برای مدتی مورد آزمایش قرار می داد تا عملکرد آن ها را از نظر فنی بررسی نماید.

روند موفقیت بازی های سبک حدس کلمات به خوبی ادامه پیدا کرد و تیم سازنده بازی محبوب آمیرزا این بار از سوپرایز دیگری در این سبک رونمایی کرد. بازی بسیار دوست داشتنی باقلوا که خیلی سریع تر از هم خانواده های خودش، بین کاربران به محبوبیت دست پیدا کرد. حل بازی باقلوا برای رده های سنی نوجوان و بالاتر از آن، کار کاملا سرگرم کننده ای است ولی اگر بخواهیم رده بندی دقیق تری برای این بازی در نظر بگیریم، باید افرادی را انتخاب کنیم که از نظر لغت شناسی دارای سطح متوسط رو به بالا می باشند. اگر چه لغات انتخابی برای این بازی، لغات غیر عادی و دشواری نیستند، اما در برخی از مرحله ها شاید کمی سطح تخصصی تری به خود بگیرند.

باقلوا از دوست داشتنی ترین بازی های ایرانی از نظر گرافیکی است که این موضوع برای بازی سازان این تیم کاملا طبیعی می باشد. موفقیت های به دست آمده توسط تیم بازی سازی آمیرزا، این بار نیز به صورت کامل در بازی باقلوا تکرار شده اند. اما اگر بخواهیم مقیاس دقیق تری برای این دو در نظر بگیریم، بازی باقلوا در این مورد به شدت موفق عمل کرده است. به دلیل آن که هر دوی این بازی ها برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس طراحی شده اند، سخت گیری های بیشتری برای بخش گرافیکی آن ها در نظر گرفته شده است. حل بازی باقلوا در سیستم عامل های مختلف با هم تفاوت دارد که این نیز یکی دیگر از ویژگی های بازی زیبای باقلوا می باشد.

از دیگر بازی های محبوب و نامدار ایرانی که در کنار این بزرگان می توان به نام آن اشاره کرد، بازی جذاب جدولانه می باشد. جدولانه با تفاوتی آشکارتر به رقابت با بازی های موفق دیگری پرداخت که همگی بسیار زودتر از آن به موفقیت رسیده بودند. این بازی با استفاده از ایده ساده ولی جذاب خود، یعنی استفاده از جدول های شرح در متن توانست تعداد بیشتری از کاربران به سمت خود بکشاند. اگر چه این بازی در نسخه های اولیه کمی سردرگم عمل می کرد و موفق چندانی به دست نیاورده بود، ولی خیلی زود توانست در آپدیت هایی هوشمندانه تمام نقاط ضعف خود را پوشش دهد.

بازی جدولانه از نظر تنوع مرحله ای بسیار عالی عمل کرده است. اگر این بازی را نصب کرده و انجام دهید بی ترید عاشق بازی های سبک جدول خواهید شد. تمام افرادی که به صورت حرفه ای به حل کردن جدول می پردازند می توانند در بازی جدولانه کلاسیک بسیار موفق باشند. اگر هم از افرادی هستید که پیش از این در حل جدول توانایی خاصی به دست نیاورده اید، می توانید این بازی را در نسخه های دیگر هم چون بازی جدولانه ۱ یا ۲ انجام دهید. حتی اگر از افرادی هستید که زبان انگلیسی قوی و کاملی دارید، بازی جدولانه انگلیسی نیز می تواند برای شما سرگرم کننده و آموزنده باشد. چیزی که در این بازی کاملا مشخص است این است که بازی جدولانه هر کس با هر سلیقه ای را راضی نگه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275005

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر