3

محمدمهاجری:هزینه عدم تصویب پالرمو و CFT را نظام می دهد،نه دولت/تندروها در مجمع تشخیص نماینده دارند

  • کد خبر : 275163
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای خود شأن فراجناحی قائل است باید نسبت به یک این موضوع فراجناحی و ملی عمل کند، اما برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با این موضوع کاملا جناحی برخورد می کنند.

سایت جماران به نقل از محمدمهاجری در باره بررسی لوایح جنجالی CFT و پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نوشت: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای خود شأن فراجناحی قائل است باید نسبت به یک این موضوع فراجناحی و ملی عمل کند، اما برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با این موضوع کاملا جناحی برخورد می کنند.

این روزنامه نگار اصولگرا گفت:حواس مجمع باید جمع باشد که در نهایت اوست که هزینه این موضوع را پرداخت می کند. مجمع تشخیص چه با این موضوع موافقت کند چه مخالفت کند هزینه را نظام پرداخت می کند و به آن معنا نیست که هزینه تصویب پالرمو و سی اف تی را دولت باید پرداخت کند.

وی ادامه می دهد: بعضی از جماعت تندرو دنبال این هستند که حتی اگر این لوایح تصویب شود و در مرحله عمل مشکلاتی به وجود بیاید آن را بر گردن دولت بیندازند؛ در صورتی که اینگونه نیست و نباید شبیه ماجرای برجام اتفاق بیفتد. برجام را کلیت نظام تایید کرد و هزینه آن را نیز کلیت نظام باید بپردازد. در مورد لوایح FATF هم اگر باعث رفع مشکل شودبه نفع کل نظام است و اگر هم مشکلاتی به وجود بیاید برای کل نظام است. اما برداشت من این است که بخشی از تندروها که حتی در مجمع تشخیص هم نماینده دارند دنبال این هستنند که هزینه پالرمو و سی اف تی و … را برگردن دولت بیندازند و احیانا اگر منفعتی داشت برای جناح خود محاسبه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر