2

تمام بیمه شدگان صندوق کشاورزان و روستاییان بسته حمایتی می گیرند

  • کد خبر : 275342
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: تمام بیمه شدگان صندوق کشاورزان و روستاییان، بسته حمایتی دو میلیون ریالی دریافت می کنند.

افق انلاین ، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: تمام بیمه شدگان صندوق کشاورزان و روستاییان، بسته حمایتی دو میلیون ریالی دریافت می کنند.

محمدرضا واعظ مهدوی عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مراغه گفت: براساس تصمیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تخصیص بسته‌های حمایتی، اولویت با روستاییان، عشایر و کشاورزان است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص بسته حمایتی یکی از اقدامات دولت برای کاهش مشکلات شهروندان و اقشار کم درآمد است، افزود: در مرحله بعدی توزیع بسته حمایتی تلاش می شود همه ۵۸۰ هزار بیمه شده فعال صندوق که تاکنون بسته معیشتی دریافت نکرده‌اند، مشمول طرح شوند.

وی سپس گفت: هفته گذشته برای اولین بار به حساب ۱۰۰ هزار نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر واریز شد.

واعظ مهدوی همچنین با اشاره به اینکه دولت از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر حمایت همه جانبه دارد، افزود: براساس اصل ۲۹ قانون اساسی، بیمه یک حق همگانی است و همه شهروندان بایستی از آن برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور سپس با اشاره به اینکه نگران آینده افراد بدون بیمه هستیم ادامه داد: شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می‌ گیرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275342

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر