5

جذب مربی بین‌المللی را در دستور کار داریم

  • کد خبر : 275451
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: با توجه به سیاست فدراسیون به‌دنبال مربیان خوب و درجه یک بین المللی هستیم که بتوانیم رشد قابل توجه را در این رشته شاهد باشیم.

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: با توجه به سیاست فدراسیون به‌دنبال مربیان خوب و درجه یک بین المللی هستیم که بتوانیم رشد قابل توجه را در این رشته شاهد باشیم.

جذب مربی بین‌المللی را در دستور کار داریم

به گزارش افق آنلاین، متین زبردست شامگاه جمعه در مراسم اهدا مدال و کاپ قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان کشور در اصفهان اظهار داشت: لیگ برتر از اواخر آبان با حضور شش تیم آغاز شد که در نهایت تیم قدرت‌مند و پرسابقه ذوب‌آهن توانست مقام نخست را کسب کند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: مقام سوم لیگ برتر را نیز باشگاه نامی‌نو به دست آورد که نشان داد می‌خواهد شروع پرقدرت را داشته باشد و امیدوارم در آینده نیز این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد؛ به تیم‌های اصفهان وکلیه ورزشکاران والیبال خسته نباشید می‌گویم.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست فدراسیون به‌دنبال مربیان خوب و درجه یک بین المللی هستیم که بتوانیم رشد قابل توجه را در این رشته شاهد باشیم.

زبردست اظهار کرد: حال و روز خوبی در باشگاه‌ها نداریم اما امیدواریم با همت فدراسیون سال آینده از باشگاه‌هایی که واقعاً باشگاه هستند کمک بگیریم و سال آینده در والیبال تیم‌داری کنند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از تلاش کلیه بانوان مجموعه ذوب‌آهن تشکر می‌کنیم، بانوان ذوب‌آهن در سال جاری بسیار عملکرد مناسبی داشتد و از تمام آنان تشکر می‌کنم.

مدیر عامل ذوب‌آهن ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن با توجه به عملکرد و نتایج به دست آمده جز یکی از باشگاه‌های قدرتمند در بخش بانوان است، خوشحالم که دختران والیباست پس از پنج سال تلاش بی‌وقفه امروز به این مقام دست یافتند.

وی اضافه کرد: اصفهان در تمام رشته‌های علمی و ورزشی دارای پتانسیل است و این نشان دهنده این است که اصفهان نگینی درخشان است در تمام عرصه‌ها.

آذری تصریح کرد: از تمام خانواده‌های ورزشکاران و کادر مدیریتی خانواده بزرگ ذوب‌آهن تشکر می‌کنیم، اگر تلاش و انرژی این عزیزان نبود قطعاً این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

به گزارش فارس طی این مراسم از بازیکنان سه تیم برتر، لیگ برتر والیبال بانوان کشور یعنی ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران و نامی‌نو اصفهان توسط باشگاه ذوب‌آهن تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر