1

واکنش کواکبیان به پیش شرط اروپایی ها برای اجرای spv

  • کد خبر : 275719
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

عضو فراکسیون امید گفت:اروپایی ها نمی توانند هیچ شرطی را برای کشورمان تعیین کنند؛چرا که این جزو تعهدات برجامی آنها بوده است.

افق آنلاین ، مصطفی کواکبیان با اشاره به پیش شرط اروپایی ها برای به اجرا در آمدن spv گفت: اروپایی ها نمی توانند هیچ شرطی را برای کشورمان تعیین کنند؛چرا که این جزو تعهدات برجامی آنها بوده است.

وی در ادامه افزود: اما آنها می توانند مانند خیلی از کشورها توصیه هایی برای مراودات بانکی در بحث اف ای تی اف داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲لایحه اف ای تی اف که به تصویب رسیدند و اما لوایح دیگر هم در مجمع تشخیص مصلت هستند و معتقدم این لایحه ها هم تصویب شوند.

کواکبیان در بخش دیگری از گفت و گوی خود تصریح کرد: اروپایی ها نمی توانند در امورات کشورمان دخالت کنند و بگویند این کارها را باید انجام دهید.

در روزهای گذشته کانال ویژه مالی از سوی برخی از کشورهای اروپایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلیس به ثبت نهایی رسید و مقرر شده بودکه با این مصوبه مراوداتی بین جمهوری اسلامی ایران و اروپایی ها انجام بگیرد اما پس از ثبت آن غربی ها اعلام کردند برای به اجرا در آمدن کانال ویژه مالی شرط هایی تعیین کردند.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=275719

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر